• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-24 22:05:56 följande:
    okej :) jo det är det verkligen, sånt ska definitivt fixas när man har hus.. nån gång om 100 år ungefär :)
    Hahaha...Vårat kök är "typ" frång 100 år tebax ungefär...så nu måste de göras ngt...
    Vii flyttade hit 2002  i dec och "fixade" köket så det var någorlunda beboligt....Målade,bytte bänk,köpte nya vitvaror osv...Men skåpen är sånna snea...om du vet vad jag menar...Skit Skåp men de slukar mycke förståss...

Men jsut dom lådorna du pratar om,de är som tanken,för att det ska bli bra för alla...
  • skrutteluttan74
    hally skrev 2008-03-24 22:08:08 följande:
    kobra: Nja...har ju inte satt ihop ett helt kök själv precis, men de har en jättebra och trevlig snickare Ang. Kvik så har vi ett par kompisar som köpte ett Kvik och ett IKEA-kök samtidigt och de tycker helt klart IKEA är bättre. Både enklare att sätta upp och känns robustare plus att de hade problem med fakturorna från Kvik.
    Oki...då kan vi med andra ord stryka ett direkt...sånt vill man inte ha problem med...
  • kobra

ja sambon får nog snällt vara snickare, skiljde typ 30 000 om man skulle sätta ihop själv eller att det sulle komma nån och göra det, gissa vad man väljer

• hally

Rusta skulle aldrig falla mej in att kolla på ens...allt jag köper på rusta faller i bitar eller fungerar inte ens från början. Finns varan inte hemma så tar det åratal att få hem den. Inte min favvo-butik

Beijer har ju marbodal och det är samma stommar som Sentens, så är det någon som funderar däremellan är det isåfall prislappen och luckans utseende som skiljer

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-24 22:10:56 följande:
    ja sambon får nog snällt vara snickare, skiljde typ 30 000 om man skulle sätta ihop själv eller att det sulle komma nån och göra det, gissa vad man väljer
    Det blir samma här...

fan va dåligt med spisarna och så...Man måste ju lixom få v'älja annat än siemens...Om man nu vill så att säga...
  • Felicia6

kobra, visst köpte du köket av min bror?
    Fast han kanske inte säljer själva köket? Hmm

• maltazar

hally: okej, har aldrig sett sånt

bcsvensk: ah, förstår att ni längtar efter nytt då :)
    jag är rätt nöjd med mitt nu ändå, gillar skåparna o kaklet, sen har vi renoverat resten.
    Ny STOR kyl o frys för nån månad sen är jag riktigt nöjd me :D

• kobra

vi har tagit sentens, egentligen skulle ju allt kännas som lyx i jämförelse vad man haft

• skrutteluttan74
    hally skrev 2008-03-24 22:12:54 följande:
    Rusta skulle aldrig falla mej in att kolla på ens...allt jag köper på rusta faller i bitar eller fungerar inte ens från början. Finns varan inte hemma så tar det åratal att få hem den. Inte min favvo-butik Beijer har ju marbodal och det är samma stommar som Sentens, så är det någon som funderar däremellan är det isåfall prislappen och luckans utseende som skiljer
    Hahaha...snacka om otur...Våra grejor vi köper på Rusta går lagom sönder då garantin är på väg att "gå ut" så då brukar ajg skicka in svågern som byter grejorna...eller få pengarna tebax....
Svar på tråden ***Skelleftetråden***