• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-24 00:02:14 följande:
    Lotta: ahh, tack :) misstänkte att det kunde vara något sånt.
    Jag hade oxå svårt för det i början
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-24 00:02:19 följande:
    bcsvensk, jag har oxå sett nåt liknande Ett barn som låg nerbäddad i en kundvagn som pappan drog på, medan mamman drog i en annan där dom hade saker hihi
    Ser som kul ut då dom gör det....

Nåvä,när bär det av för dej då ??
  • Felicia6

bcsvensk, jag drar nästa tisdag Så nio dagar kvar hihi. Snabba puckar då det gäller mig

• skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-24 00:06:08 följande:
    bcsvensk, jag drar nästa tisdag Så nio dagar kvar hihi. Snabba puckar då det gäller mig
    Så ska de va,annars kan man juh hinna ändra sej....hihi..
    Va skönt,då har säkert snön hunna dra iväg ngn annan stans,så du får se lite vår och vår blommor...*avunds*..är as less snön nu...
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-24 00:09:24 följande:
    Så ska de va,annars kan man juh hinna ändra sej....hihi..Va skönt,då har säkert snön hunna dra iväg ngn annan stans,så du får se lite vår och vår blommor...*avunds*..är as less snön nu...
    hihi, ja det ska bli gött att kanske få lite vårsol på köpet på sig därnere
    Är oxå less snön. Som fan
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-24 00:10:59 följande:
    hihi, ja det ska bli gött att kanske få lite vårsol på köpet på sig därnere Är oxå less snön. Som fan
    Ungarna vill ju köra skotern..så älsta jäntan sa till mej,att du mamma,vi kan kompromissa,du slipper snö på vägarna och altanen och vi fåpr ha kvar den på lägdorna så att vi kan köra skoter....

Öhhh...aaaa...visst,kan du fixa de så...Men nä,hon kunde inte de...men iden var ju bra..

Nä,nu ska jag gå mata henne(den stoa tösa ) med hostmedicin,här låter det illa vill jag lova...Så natti natti alla
  • maltazar

haha, ja de hade ju itne vart dumt att få sprida snön på önskade ställen :)

skrutteluttan74 skrev 2008-03-24 00:15:07 följande:
    Ungarna vill ju köra skotern..så älsta jäntan sa till mej,att du mamma,vi kan kompromissa,du slipper snö på vägarna och altanen och vi fåpr ha kvar den på lägdorna så att vi kan köra skoter....Öhhh...aaaa...visst,kan du fixa de så...Men nä,hon kunde inte de...men iden var ju bra..Nä,nu ska jag gå mata henne(den stoa tösa ) med hostmedicin,här låter det illa vill jag lova...Så natti natti alla
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-24 00:16:58 följande:
    haha, ja de hade ju itne vart dumt att få sprida snön på önskade ställen :)
    Det hade varit kanon om det gick,då skulle de aldrig behöva va snö,is och slask på vägarna...Vore kanon,..Undra hur man löse ren sån sak...hmmmm...
    Och den som plogar här,han gör det så kasst,så här lär nog aldrig snön försvinna känns de som....*suckar*...men,men...sånna här gånger, saknar jag staaaaan...För där tinar det fortare,ska bosätta mej hos pappas fjälla på a-torp,så kan gubben bo här med maken och ungarna och hälsa på...skämt å sido...Men ibland saknar vi våran radhuslägenhet på Blad...men,men...bara ibland
  • maltazar

tja.. man kanske skulle satsa på att bli en Gud när man blir stor? :P

• maltazar

...eller skaffa en jävla massa fläktar/hårtorkar :P höhö

Svar på tråden ***Skelleftetråden***