• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-24 21:25:45 följande:
    kul med nytt kök,vad blir det för schnyygt ett
    vi har inte bestämt ännu...vi letar och letar och kollar...lutar åt ett på Ikea,men nu under letandes stund har vi insett att det finns billiga på andra ställen,så ja vi får se.
    Det kommer bli mycket stoooora lådor,inbyggnads ugn,spishäll och utdrags skafferi...så mycket har vi koll på
  • kobra

ja snart leverearas vårt kök..stoora utdragslådor och utdragbart skaffferi och sen är jag väldigt spänd över våran induktionshäll, det verkar ju fantastiskt

• hally

Va kul med kök Vi har dock nåt eller några år bort innan vi byter köket...*suck* Fast ska inte klaga, vi har iallafall fräscha vitvaror.
    Vårt favvo-kök just nu är i blank-vitt och valnöt med svarta vitvaror

I påsk har vi vart på 3 födelsedagskalas varav ett nu nyss och när vi kom ut och skulle sätta oss i bilen hade vi punka. Undrar vem som kastat en förbannelse över oss? Otursförföljda är vi just nu... Naturligtvis inget extrahjul i bilen heller.
    Åsså har vi byggt en ny öppning mellan matrummet och vardagsrummet, målat hall-taket, packat upp på barnens rum och satt ihop en hylla åt dem. Vi har också vart ute alla soliga stunder och hittat en jättebra bob-backe

• kobra

ja det blir blanka helsläta luckor och rostfria vitvaror fast diskmaskinen är så att säga gömd bakom en lucka, eftersom fläkten är i rostfritt så kör vi på samma i kyl och frys..men svart är väldigt läckert

• kobra

vita luckor ska jag tillägga kanske och svarta bänkskivor och förmodligen vitt kakel

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-24 21:45:02 följande:
    ja snart leverearas vårt kök..stoora utdragslådor och utdragbart skaffferi och sen är jag väldigt spänd över våran induktionshäll, det verkar ju fantastiskt
    Låter ju som att du kommer få ett kanon kök du med...
    Var har ni beställt erat ??
  • maltazar

ett tips: utdragbara lådor ist för nederskåpar till tex tallrikar, plastskålar osv..
    mkt bättre än skåp tycker jag :) och himla praktiskt för barn me.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-24 21:40:40 följande:
    vi har inte bestämt ännu...vi letar och letar och kollar...lutar åt ett på Ikea,men nu under letandes stund har vi insett att det finns billiga på andra ställen,så ja vi får se.Det kommer bli mycket stoooora lådor,inbyggnads ugn,spishäll och utdrags skafferi...så mycket har vi koll på
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-24 21:56:31 följande:
    ett tips: utdragbara lådor ist för nederskåpar till tex tallrikar, plastskålar osv.. mkt bättre än skåp tycker jag :) och himla praktiskt för barn me.
    Jo,det är ngt sånt vi har tänkt oss...har föstått att det verkar kanon,både för vuxnas hållning och för små kidzen
  • kobra

home har vi tagit ifrån..köket+ vitvaror med pyrolysugn,,induktionshäll disk, tvättmaskin och torktumlare betalar vi 106 000, inte så farligt dyrt tycker vi..klart att det är pengar men ikea har inte så otroligt mycke bättre pris alla gånger och det här är rejälare kök..ikea är ändå ikea i vissa fall

Svar på tråden ***Skelleftetråden***