• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Annamus

Fast om man nu likså har tänkt att vara lite ekonomisk så kanske man skriver en lista innan man far på affärn?

Tradera är det jag brukar betala mer på än jag tänkt mig... heheh... men den där bodyn var ju bara så söööööt typ. ;)

• kobra

syns ju tydligt i ansiktet att du gått ner, kul att resultatet kommer så snabbt

• kobra

jo jag brukar skriva listor men 9 ggr av 10 så ligger de kvar hemma av nån anledning..senil demens möjligen då man närmar sig 35 nu

• Felicia6

AnnaMus, jo jag skriver listor, men lika fullt hittar man något i affären som man inte tänkt på innan, som det är rea på, som man är sugen på osv osv

Kobra, tack Jag ser själv ingen skillnad än, men idag köpte jag en tunika i mindre storlekar än vad jag brukar ha, dåblev jag rätt glad hihi

• maltazar

Lotta: ja jag håller med kobra :) men kroppen va svår att se, ränderna stör lite :P tror man ser bäst skillnad i samma kläder, då syns ju även då de ser pösigare ut

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-27 23:35:57 följande:
    Lotta: ja jag håller med kobra :) men kroppen va svår att se, ränderna stör lite :P tror man ser bäst skillnad i samma kläder, då syns ju även då de ser pösigare ut
    Jo, förstår ju att det är lite svårt. Nästa gång ska jag ta med samma kläder
    Byxorna ser likadana ut, men är faktiskt en storlek mindre på efterkorten hihi
  • maltazar

Lotta: mehhh, ta på dig de byxor som är förstora så man får se hur du krympt ur dom ;)

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-27 23:47:02 följande:
    Lotta: mehhh, ta på dig de byxor som är förstora så man får se hur du krympt ur dom ;)
    hihi jag kan ordna det i helgen kanske
    Dom stora byxorna och så randiga tröjjan
  • Lillhjärtat04
    Felicia6 skrev 2008-03-27 22:44:44 följande:
    Jag älskar självscanning och att jag själv kan betala med kortet och slippa stå i kassorna Vi försökte storhandla på Willys en gång och det slutade med att det vart dyrare så jag fortsätter nog handla på coop Sen på coop får man ju bra med såna där checkar oxå tycker jag
    Vi har också storhandlat på Willys en gång och det vart dyrare än på Coop. Så vi håller oss också till Coop och deras självscanning
Svar på tråden ***Skelleftetråden***