• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Lillhjärtat04

Felicia: Precis som de andra säger så ser man en stooor skillnad i ansiktet på dig. Tycker även att man ser att du har gått ner på kroppen. Kanske inte lika tydligt men det syns.

• kobra

tänl på att ränder på den bredden gör att du ser bredare ut, så om man vill känna sig slankare så är det svart som gäller, då lovar jag att du får kommenterar om att du gått ner..
    svart är jättebra förminskningsfärg

• lilun

felicia6: jag tycker att det syns, kanske mest i ansiktet men även på magen, hoppas att det fortsätter att gå bra med vktminskningen.

• Peda

felle: Oj vilken stor skillnad redan!! Så duktig du är!

• maritmedm
    Annamus skrev 2008-03-27 15:02:41 följande:
    Hörni folk. Hjälp mig här nu.I vårt nya hus har vi tre rum på övervåningen. Ett ska bli svorum till oss, ett rum till 6-åriga killen och ett rum till 5-månaders bäbistjej. Ett rum är stort, ett är lite mindre men fortfarande stort och det sista är ganska litet. Rättvisast för barnen vore att ge dem varsitt stort och ha det trånga själv. Vi får precis in dubbelsängen och kan gå in från varsin sida åtminstone. Men kan man ha det så trångt. Blir man knäpp? Är det smartare å ha tjejjen i lilla rummet och vänta några år och se om hon behöver större? Men då blir det iofs. knäppt mer tapetsering och så... kommer det ändå att flyttas runt mellan rummen? åååh? Behöver man mer än en säng i sovrummet? HJÄLP?
    Vi kunde knappt ens gå runt vår säng i förra lägenheten och ni har vi oxå litet sovrum men eftersom vi har det som sovrum tycker vi det är bättre att dottern får ha större rum hon som har mer grejer.
  • hally

Oj..hur lyckas ni handla dyrare på Willys än på Maxi och Coop??
    Maxi är dyrt tycker jag, nu kör ju inte vi med självscanning, därav kanske vi handlar mer lika då på olika affärer
    Men det blir mycket billigare för oss att stor-handla på Willys. Jag tycker de har bra varor också. Utom potatisen, men den är dålig överallt utom på Ica i Kåge!
    Coop handlar vi ibland men Maxi tål jag inte. Den är för stor, för lite personal och glömmer man en vara får man ju springa flera km tillbaka om man nu ens hittar varan man behöver
    Maxi är bra om man behöver handla kalas-presenter när barnen ska på kalas eller akut behov av barnskor (som när svärmors katt kissade i Elias sko...hrm...) men annars går jag inte dit! Tyckte den var bra i början när vi kunde lämna Nadja på "dagiset" som hon älskar och sen ströva omkring i godan ro, men nu med Elias så funkar det ändå inte.

Storhandlade igår på Willys och det blev ganska precis 1000 kr, räcker ca 2-3 veckor men då får vi handla till mjölk ibland.

• maritmedm
    hally skrev 2008-03-28 08:18:46 följande:
    Oj..hur lyckas ni handla dyrare på Willys än på Maxi och Coop??Maxi är dyrt tycker jag, nu kör ju inte vi med självscanning, därav kanske vi handlar mer lika då på olika affärer Men det blir mycket billigare för oss att stor-handla på Willys. Jag tycker de har bra varor också. Utom potatisen, men den är dålig överallt utom på Ica i Kåge! Coop handlar vi ibland men Maxi tål jag inte. Den är för stor, för lite personal och glömmer man en vara får man ju springa flera km tillbaka om man nu ens hittar varan man behöver Maxi är bra om man behöver handla kalas-presenter när barnen ska på kalas eller akut behov av barnskor (som när svärmors katt kissade i Elias sko...hrm...) men annars går jag inte dit! Tyckte den var bra i början när vi kunde lämna Nadja på "dagiset" som hon älskar och sen ströva omkring i godan ro, men nu med Elias så funkar det ändå inte.Storhandlade igår på Willys och det blev ganska precis 1000 kr, räcker ca 2-3 veckor men då får vi handla till mjölk ibland.
    Det låter som en väldigt bra affär ni gjorde!!
  • kobra

hally, handlade ni förr på coop elelr har ni kört willys hela tiden

• Pumpkin

Lägger mig i jag också och hävdar att det alltid blir billigare för oss att handla på Maxi än Willys.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***