• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

okej.. jag tror Tindra hade Nestlé på den tiden hon hade välling.
    Känns skönt o veta då :P

hally skrev 2008-03-31 10:46:38 följande:
    Ja, tur jag kollade ordentlig, annars hade han ju börjat äta av den. Det var Sempers.
  • hally

Ja det spelar ingen roll vilket märke så kollar jag noga jämt, särskilt mjöl och välling och flingor och ris och sånt som jag vet kan finnas synbar ohyra i. Ris ska man skölja flera ggr innan man stoppar det i grytan för där kan finnas ett och annat ovälkommet.

• maritmedm
    kobra skrev 2008-03-31 10:33:19 följande:
    ja jag har ju inte provat alla tallrikar precis men skålarna som heter syntes är då skitdåliga
    Nämen jag trodde du hade provat alla Det är verkligen olika, har haft en del ikeaskålar i massa år och de ser fortfarande nya ut menad en del som är betydligt nyare blev fula direkt.
  • maltazar

vad kan det finnas där?

hally skrev 2008-03-31 10:50:29 följande:
    Ja det spelar ingen roll vilket märke så kollar jag noga jämt, särskilt mjöl och välling och flingor och ris och sånt som jag vet kan finnas synbar ohyra i. Ris ska man skölja flera ggr innan man stoppar det i grytan för där kan finnas ett och annat ovälkommet.
  • maritmedm
    maltazar skrev 2008-03-31 10:38:05 följande:
    ja marit har ju datapaus under helgen som jag förstått det..
    Jepp, du har förstått det rätt... då har jag bättre saker för mig
  • maltazar

haha men du har väl ingen möjlighet heller? :P

maritmedm skrev 2008-03-31 10:55:29 följande:
    Jepp, du har förstått det rätt... då har jag bättre saker för mig
  • maritmedm

Hally: jag skulle göra mannagrynsgröt för ett par år sen och höll ju på få slag då jag såg alla larver i det nyöppnade paketet!! Tog lång tid innan jag vågade göra ett nytt försök, kom ju bara upp bilder av hur det kryllade där i paketet. Blä!!!!

• hally

Nu är jag LESS! I helgen fick vi inget gjort för det kom besök hela tiden vilket iofs var trevligt. På sätt och vis är det ju rätt bra att vi bara kan nyttja halva huset till en början så känns det stort sen. Men vi kan inte ens bestämma tapeter, och än mindre soffa och matbord! Vi måste ju ha möbler! Tar minst 2 mån att få sofforna från det att man beställer men vi kommer oss ju inte för att ens beställa!
    Vad ska vi ha??

• hally

martimedm: Jo, inte är det kul. Och glömmer gör man inte i första taget, huvva =(

• maltazar

hally: om ni börjar ange egenskaper för drömsoffan, utan att kolla nånting. typ färg, mjukhet, material osv.. skriv ner allt du/ni föredrar och försök hitta en utifrån det?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***