• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Pumpkin

maritmedm: Vad ska du ha för klänning?
    Min hänger hemma i garderoben och jag känner precis likadant!

• maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 09:39:47 följande:
    maritmedm: Vad ska du ha för klänning?Min hänger hemma i garderoben och jag känner precis likadant!
    Jag ska ha en utan axelband som når just nedanför knäna, den är så fin
  • maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 10:06:54 följande:
    maritmedm: Låter fint! Antar att du precis som jag längtar som en galning?
    Jepp, längtar jättemkt... men bara två veckor kvar ju!!!
    HUr ser din klänning ut?
  • Annamus

Peda: Nej INDOKTRINERA betyder inte älska sitt barn. Det betyder Hjärntvätta... *muttrar*

Hally: OM jag hade lite mer cash att lägga på kläder skulle jag handla på Caprise. JAg köper bh där och varje gång jag går in hittar jag nåt (på väg till bharna såklart) som jag bara ÄLSKAR. Men har inte råd dårå... Men e möjligen inte kläder för en 20-25 åring, men jag börjar ju vara lite äldre än så. Men bara nåt år. ;)

Mattis har en hund som heter Stjärna. 19.90 på Guldfynd. Han kom igång sent med detta med gossidjurandet. Han är ju ändå 6 år gammal nu. Sonen alltså. Hunden e bara omkring 2.5 år. Men Stjärna har brutit alla fyra benen tyvärr. Vi pratade om saken och vad vi ska göra, och sonen menar att vi kan köpa en ny stjärna helt enkelt. Så vi får leta efter en dårå. Tror det är en husky eller nåt sånt.

• Annamus

Hally: Vad är E-slöjd?

Madigan: Har du stretchtyger och drar när du fållar så blir det ofta vågigt. Lösning: Dra mindre och/eller köp stabilare tyger. Eller gör det enkomt vågigt. Istället för å fålla kan du ha kanten ovikt och dra jättemycket och sicksacka så får du en lite volangig kant... Typ...

• hally

Annamus: E-slöjd säljer jättefina tricot-tyger, man kan beställa tygprover från deras hemsida. Smalrandiga som är jättefina till muddar också. Och som sagt, det är himla bra kvalitet. Har sytt en del kläder till barnen, bla ett linne till Nadja som hon använder massor. Det är tvättat 1gång/ vecka i 2 år snart och ser ut som nytt!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***