• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • madigan
    hally skrev 2008-04-04 09:06:58 följande:
    madigan: Du är ju så duktig på sy! Du får sy upp ett lager med nyckelpige-kuddar Vår son har det lite jobbigare än bara en kudde, han bär runt på en katt, en hund och en apa, åsså några nappar
    ha ha nja de tror jag inte jag pallar med.
  • hally

Elias har en röd hund som heter Patrick och igårkväll var han så stolt då han äntligen lärt sej säga "Pätjick" och inte "Päkik"
    Katten är det slagsmål om ibland för det var Nadja som fick den i paket men Elias har snott den. Apan är Nicke Nyfiken som han ÄLSKAR! Han ska få en stor målning av Nicke i sitt rum sen

• hally

maritmedm: Är det så? Men vissa människor shoppar ju som galningar och har alltid nåt nytt snyggt på sej...även såna som inte är smala och supersnygga...typ såna som jag, ser halvvägs gravid ut och har alltid jeans och trista tröjor Måste komma på hur man gör bara!

• hally

kobra: Visserligen är det väl bra som på Coop att det finns bananer till förfogande men är detta SERIÖST??

• kobra

ja i min värld så är det ju inte sådär men jag tror nog att det finns ett mammapjosk utan dess like i dagens sverige..jag tycker den är klockren den artikeln

• madigan

ska snart ta lillan "under armen" och ila till stan för att köpa mudd och kantband.

• hally

kobra: Jo det har man ju märkt, så himla irriterande med alla bortskämda snorungar! Huvva... Svärmor tycker vi är hårda mot barnen, hrm...vet ju vad hon har att jämföra med

madigan: Visst är de bra de tygerna från E-slöjd? Helt oslagbar kvalitet är det!

• madigan
    hally skrev 2008-04-04 09:34:03 följande:
    kobra: Jo det har man ju märkt, så himla irriterande med alla bortskämda snorungar! Huvva... Svärmor tycker vi är hårda mot barnen, hrm...vet ju vad hon har att jämföra med madigan: Visst är de bra de tygerna från E-slöjd? Helt oslagbar kvalitet är det!
    japp, jag har sytt en tröja och tajts till lillan. Men tycker de blir som vågig längst ner vid kanterna.
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-04 09:18:30 följande:
    maritmedm: Är det så? Men vissa människor shoppar ju som galningar och har alltid nåt nytt snyggt på sej...även såna som inte är smala och supersnygga...typ såna som jag, ser halvvägs gravid ut och har alltid jeans och trista tröjor Måste komma på hur man gör bara!
    Hade en jobbarkompis ett tag som var galen i att shoppa och då fick hon med mig oxå, fyndade en massa snygga klädr... men nu har det snart gått ett år utan att jag känt det där ruset och lyckan av att hitta kläder som passar!!!! Hissa hur glad jag blevdå jag provade min brudklänning och inte ville ta av mig den då den passade perfekt.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***