• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Mochride

Är det nån här som är bra på växter? Sambon köpte en växy idag på Coop, men vi har ingen aning om vad den heter, och det visste inte de heller. Det finns en bild i mitt galleri, ni kanske kan kolla och se om ni vet vad det är?

• Peda

Oh my goood! Vem fick fortkörnings bötern?? Tänk på att kör den persone för fort igen så ryker körkortet! och pricken finns i två år.
    Stackare.

Felicia6 skrev 2008-05-07 14:56:22 följande:
    Här är jag iaf Håller på att packa upp resväskorna efter en vecka i norrköping. Fan vilken sommar det var där, och vad grått o trist det var då man kom hem.. usch :SOch till råga på allt åkte vi på böter x 2 under semestern.. Vi som aldrig åker på böter annars.. tyyypiskt. det är dyrt nog med semester jö.först 300kr i parkeringsböter och sen 2800kr i fortkörning
  • Peda

Skelleftehams leden ska ni passa er för också, polisen står ofta ofta här efter. Men lättast är ju om man kan hålla hastigheten Att det ska vara så svårt!

hally skrev 2008-05-07 15:31:45 följande:
    Felicia6: Då kan ni inte ha kört mycket för fort heller? Så förargligt!Jag åkte på 3400kr i Ersmark, så passa er ni som ska köra i Ersmark, DÄR står polisen
  • Peda

Kanske en fikus?? Är ganska vanliga.

Mochride skrev 2008-05-07 15:44:11 följande:
    Är det nån här som är bra på växter? Sambon köpte en växy idag på Coop, men vi har ingen aning om vad den heter, och det visste inte de heller. Det finns en bild i mitt galleri, ni kanske kan kolla och se om ni vet vad det är?
  • varfördåför
    Peda skrev 2008-05-07 17:07:00 följande:
    Kanske en fikus?? Är ganska vanliga.
    nää. inte en fikus, det där var ju en palm av något slag.. fikusar har väl små blad..
    Blir nu nr 4 en Gloria eller en Sven?!?
  • kobra

peda..undra om det där gäller om man har nyare körkort
    har för mig att det är nåt sånt

• kobra

nu har jag läst, det verkar ju vara ett förslag än så länge att efter tre prickar förlorar man kortet.. eller har det klubbats igenom.

• maltazar

Kör man 36-40 km/h för fort där det är högst 50km/h så får man 4000:- i böter.
    Kör man 41-50 km/h för fort på väg med högre tillåten hastighet får man också 4000:- i böter.
    Allt ÖVER det går det till åklagare, och då kan man förlora körkortet. Men inte annars för fortkörning.

• madigan
    hally skrev 2008-05-07 15:43:43 följande:
    madigan: Funderar bara om de har så mycket och så billiga saker att det lönar sej att åka tåg dit och hem enkom? Det är utförsäljning på Folkparken idag-söndag och en kollega sa att där finns allt mellan himmel och jord och massor med fina barnkläder billigt! Någon som varit dit?
    Ja men vi känner ingen där och jag tror de är lönt faktiskt. Men man måste ju ha en hel del pengar annars så är de ingen ide.

De är väl prylmannen som vanligt som är på parken. Där hittar jag aldrig nåt för dressarna jag hittar blir så noppiga direkt.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***