• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally

Alla grannarna har räfsat och gjort fint i trädgården men vi har inte hunnit, och vår gård ligger rätt högt så det blåser nog över en del.
    Fast vi har inga lövträd iallafall, mest kottar och grenar och barr. Måste inhandla en gräsklippare.
    Åsså kom jag på hur hallen ska se ut igårkväll, idéerna bara ramlade över mej helt plötsligt. Ska ha en viss möbel som är snyggast på mio, men också dubbelt så dyr som på IEKA, fast IKEAS är inte alls lika snygg...hur gör man då? Är man snål eller snålar man med nåt annat istället?

• maritmedm

Hally: Hmm, svårt det där... skulle nog se om jag kunde snåla på nåt annat... en bra hallmöbel är guld värt tycker jag.

• hally
    maritmedm skrev 2008-05-05 10:52:31 följande:
    Hally: Hmm, svårt det där... skulle nog se om jag kunde snåla på nåt annat... en bra hallmöbel är guld värt tycker jag.
    Ja, det är skoskåp det handlar om. Någon sittmöbel rymms inte ute i själva hallen. Vill ha de där blanksvartlackade från mio, ska ha 2 st. De känns ju lite rejälare så eventuellt håller de ju bättre också. Hmm...får fundera på det där, vill ju ha det så snyggt som möjligt, nu har jag ju en bild i mitt huvud

Är det kallt ute? Ser ut att va sol igen.
  • maritmedm
    hally skrev 2008-05-05 10:56:39 följande:
    Ja, det är skoskåp det handlar om. Någon sittmöbel rymms inte ute i själva hallen. Vill ha de där blanksvartlackade från mio, ska ha 2 st. De känns ju lite rejälare så eventuellt håller de ju bättre också. Hmm...får fundera på det där, vill ju ha det så snyggt som möjligt, nu har jag ju en bild i mitt huvud Är det kallt ute? Ser ut att va sol igen.
    Blåste för jävla mkt då jag for till jobbet imorse, var snor kallt!
  • hally

Aha, ser att det stormar, får bli matlåda idag då
    Men först "en snabbis innan lunch"...

• madigan
    hally skrev 2008-05-05 11:13:58 följande:
    Aha, ser att det stormar, får bli matlåda idag då Men först "en snabbis innan lunch"...
    Va? vad menar du med snabbis?
  • hally

Hehe, det heter så vårt måndags-möte..."En-snabbis-innan-lunch-mötet". Det är väl helt normalt av en chef att ha såna möten eller? Har jag missat nåt?!

• Mochride
    maritmedm skrev 2008-05-05 08:16:53 följande:
    Därför man får gå på Ainas, de har iaf öppet till tio tror jag, å mkt fika har de
    Jo, vi brukar gå dit. Men de stängde redan kl 18 den kvällen så det gick ju inte. Annars är det ju bra att de har öppet lite längre.
  • Mochride
    maritmedm skrev 2008-05-05 10:59:47 följande:
    Blåste för jävla mkt då jag for till jobbet imorse, var snor kallt!
    Det har ju blåst jättemycket hela dagen, har inte varit så roligt att cykla idag. Regnade lite när jag for och jobbade imorse också.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***