• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Ugglans mor

Jag har så tråkigt att det är inte sant just nu.. kan nån säga mig nått kul att titta på här på internet

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-05-07 15:00:01 följande:
    urs urs inte roligt att bli av med så mycke pengar nu lagom till sommaren :-/
    Nä gud nej Det sved ordentligt måste jag säga
    madigan skrev 2008-05-07 15:29:10 följande:
    När ni åkte till Ullared hur mycket hade ni med er i kassan då?Jag menar ska vi åka så behöver vi ju fasen en halv miljon för att de ska löna sig. Vi måste ju åka tåg!
    Vi hade med oss 8000kr drygt som gick åt på Gekås.. Dock är vi ju alltid nere av andra anledningar, så gekås är ju "inpå" så att säga
    hally skrev 2008-05-07 15:31:45 följande:
    Felicia6: Då kan ni inte ha kört mycket för fort heller? Så förargligt!Jag åkte på 3400kr i Ersmark, så passa er ni som ska köra i Ersmark, DÄR står polisen
    Körde 115km i timmen på 90väg.. Det sura är att dom preciiis bytt ner hastigheten till 90.. den var på 110 innan :S
    Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -19.5kg
  • Felicia6
    Peda skrev 2008-05-07 17:01:21 följande:
    Oh my goood! Vem fick fortkörnings bötern?? Tänk på att kör den persone för fort igen så ryker körkortet! och pricken finns i två år.Stackare.
    Peda skrev 2008-05-07 17:03:30 följande:
    Skelleftehams leden ska ni passa er för också, polisen står ofta ofta här efter. Men lättast är ju om man kan hålla hastigheten Att det ska vara så svårt!

Tony fick den.. Vi har aldrig åkt på böter förut. Lr jo jag, en gång för typ 5-6år sedan men aldrig annars nån av oss. Visste faktiskt inte det där om att körkortet ryker vid andra gången? har aldrig hört det.

Ja skehamsleden är man ju försiktig med, speciellt vid gamla ÖB, där står dom jämt typ

Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -19.5kg
  • hally

Vi har aldrig stött på polisen på Skehamnsleden, är det vissa tider speciellt de står där?
    I Ersmark står de tydligen också ofta när Skegaarbetarna går av på aftonen. Jag körde 61 på 50-väg och fick 3400kr och det där är enda sträckan öht som jag kört för fort annars håller jag alltid 50. Är en lite lurig sträcka där tycker jag...man missar 50-skylten och saktar ner senare istället.
    Är det 90 kan det gärna gå lite snabbare dock...

• maritmedm
    hally skrev 2008-05-07 15:43:43 följande:
    madigan: Funderar bara om de har så mycket och så billiga saker att det lönar sej att åka tåg dit och hem enkom? Det är utförsäljning på Folkparken idag-söndag och en kollega sa att där finns allt mellan himmel och jord och massor med fina barnkläder billigt! Någon som varit dit?
    Är det samma som varit där förr? Jag köpte ett par ursnygga och sköna och BILLIGA jeans till mig där... men sen gick jag upp i vikt och så fick de bosätta sig i en kartong på vinden
  • madigan
    maritmedm skrev 2008-05-08 08:06:37 följande:
    Är det samma som varit där förr? Jag köpte ett par ursnygga och sköna och BILLIGA jeans till mig där... men sen gick jag upp i vikt och så fick de bosätta sig i en kartong på vinden
    ja dom brukar vara här . Förutom på vintern för enligt dom själva så gillar dom inte snö.
  • madigan
    Felicia6 skrev 2008-05-07 20:53:28 följande:
    Körde 115km i timmen på 90väg.. Det sura är att dom preciiis bytt ner hastigheten till 90.. den var på 110 innan :S
    ok ja jag vet inte vad våran anledning skulle kunna vara för Varberg är väl en bit därifrån så.
  • madigan

En fråga:
    Min dotter fyller ju 4 år om 2,5 mån och hon lägger sig vid 20-20.30 är de för sent för en 4:åring att lägga sig??

Vi har nämligen testat 18, 19 ,19.30 och 20. Men igårkväll blev det 20.30 och hon sov ända till 8 imorse. Annasr brukar hon vakna vid 3 och vara otröstlig.

• Felicia6
    madigan skrev 2008-05-08 08:19:05 följande:
    ok ja jag vet inte vad våran anledning skulle kunna vara för Varberg är väl en bit därifrån så.
    Varberg är inte så långt därifrån Det är kortare mellan varberg och ullared än vad det är mellan ullared och trollhättan där jag brukar vara
    Gekås ligger ju bara drygt 10mil söder om gbg och varberg ligger väl öster om gbg va?
    Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -20.8kg
Svar på tråden ***Skelleftetråden***