• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally

Ja asså jag förstår mej inte på min sambo alls, han vill ha tapeter på alla väggar...eller iallafall målat. Sen vill han att vi ska köpa en gräsklippare för att jag ska slippa klippa för hand med saxen...så idiotiskt! Han är ju ändå allergisk mot gräs så han borde väl inte bry sej?! Så går han omkring och dammsuger och stoppar i tallrikar i diskmaskinen!! Jag vet inte hur jag ska få stopp på detta tokeri!
    Och igår!! Han stoppade in tvätt i tvättmaskinen och satt igång den! Luktade misstänkt lite tvättmedel så jag tror han glömde stoppa i sånt och det var ju tur det iallafall

• hally

Ursäkta...jag drack en mugg för mycket kaffe igen *skäms*

• maritmedm
    hally skrev 2008-05-06 10:26:19 följande:
    Ja asså jag förstår mej inte på min sambo alls, han vill ha tapeter på alla väggar...eller iallafall målat. Sen vill han att vi ska köpa en gräsklippare för att jag ska slippa klippa för hand med saxen...så idiotiskt! Han är ju ändå allergisk mot gräs så han borde väl inte bry sej?! Så går han omkring och dammsuger och stoppar i tallrikar i diskmaskinen!! Jag vet inte hur jag ska få stopp på detta tokeri! Och igår!! Han stoppade in tvätt i tvättmaskinen och satt igång den! Luktade misstänkt lite tvättmedel så jag tror han glömde stoppa i sånt och det var ju tur det iallafall
    Låter som du har ett rent helvete hemma!!!! Skickar en styrkekram
  • hally
    maritmedm skrev 2008-05-06 10:38:57 följande:
    Låter som du har ett rent helvete hemma!!!! Skickar en styrkekram
    Tack, känns mycket bättre nu. Fast det varade inte länge ->

Blev precis nervös - ska flyga själv med 2 barn varav den lille token inte flygit förr i sitt liv och dessutom har öronproblem. Kommer vi komma ombord och kommer övriga resenärer överleva?
  • maritmedm
    hally skrev 2008-05-06 10:46:56 följande:
    Tack, känns mycket bättre nu. Fast det varade inte länge ->Blev precis nervös - ska flyga själv med 2 barn varav den lille token inte flygit förr i sitt liv och dessutom har öronproblem. Kommer vi komma ombord och kommer övriga resenärer överleva?
    Oj vilka problem du ställs in för... vill inte byta. Kan ju bli spännande å flyga med ett öronbarn, äter han välling än? Isf kan du ju ge han flaskan vid start och landning... eller det går ju ge han annat i flaskan oxå.
  • varfördåför
    maritmedm skrev 2008-05-06 10:49:39 följande:
    Oj vilka problem du ställs in för... vill inte byta. Kan ju bli spännande å flyga med ett öronbarn, äter han välling än? Isf kan du ju ge han flaskan vid start och landning... eller det går ju ge han annat i flaskan oxå.
    inge sprit till barnen marit ;-P
    Blir nu nr 4 en Gloria eller en Sven?!?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-05-06 10:55:33 följande:
    Varför inte??? Tycker ju det är så effektivt, de slocknar direkt
  • hally

xylifon skrev 2008-05-06 10:55:33 följande:

Om man blandar det i vällingen, så det ser ut som välling borde det väl vara OK?

Till råga på allt kom jag på att jag måste ju ha han i knät hela resan
  • varfördåför
    maritmedm skrev 2008-05-06 10:59:45 följande:
    Varför inte??? Tycker ju det är så effektivt, de slocknar direkt
    sant, sant
    hally skrev 2008-05-06 10:59:55 följande:
    xylifon skrev 2008-05-06 10:55:33 följande: Om man blandar det i vällingen, så det ser ut som välling borde det väl vara OK? Till råga på allt kom jag på att jag måste ju ha han i knät hela resan
     ja det är ju iof sant, ser dte ut som välling så rä det nyttigt
    Blir nu nr 4 en Gloria eller en Sven?!?
  • hally

Ja jag tänkte det
    Han älskar kolsyrade drycker så cider fungerar ju utmärkt annars, ser ut som vanlig äppeldryck.
    Måste nog ha sele på han också så han inte springer bort. Kanske man kan ha en hatt liggandes framför och köra lite show då medan vi väntar på Arlanda, vad tycker ni?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***