• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74

tittar in en snabbis och hoppas ni har det bättre än mej.
    Själv ligger jag på Lassa,för ben och rygg har strejkat totalt.
    Ha de gått alla ni

• maritmedm
    Mochride skrev 2008-05-05 22:12:46 följande:
    Jo, vi brukar gå dit. Men de stängde redan kl 18 den kvällen så det gick ju inte. Annars är det ju bra att de har öppet lite längre.
    Mochride skrev 2008-05-05 22:14:43 följande:
    Det har ju blåst jättemycket hela dagen, har inte varit så roligt att cykla idag. Regnade lite när jag for och jobbade imorse också.
    Va konstigt att tom de stängde tidigt...

Ja fy vilken blåst det var igår, skulle kratta lite på kvällen men gav upp direkt då alla löv bara blåste omkring
  • madigan

Idag är jag superförkyld och de blir knappast bättre av att lillan hör dåligt så jag måste höja rösten. Får så ont i halsen

• varfördåför

grattis på namnsdagen Marit

Blir nu nr 4 en Gloria eller en Sven?!?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-05-06 08:37:08 följande:
    grattis på namnsdagen Marit
    Tack
  • hally

Grattis Marit

Jag fick skäll igårkväll...min sambo tyckte jag var ovanligt tyst och klev upp ur soffan för att se vad jag nu hittat på (precis som med småbarnen ) och mycket riktigt hade jag hittat på nåt, jag låg och rev tapet i hallen Men vi har ju redan tapeter och färg som ska dit och det kliar ju i fingrarna att få sätta igång! Fast...har ju en hel del tapetsering kvar i matrum/vardagsrum och min sambo tycker vi kan göra FÄRDIGT där först. Han är ju galen!

• maritmedm
    hally skrev 2008-05-06 09:05:01 följande:
    Grattis Marit Jag fick skäll igårkväll...min sambo tyckte jag var ovanligt tyst och klev upp ur soffan för att se vad jag nu hittat på (precis som med småbarnen ) och mycket riktigt hade jag hittat på nåt, jag låg och rev tapet i hallen Men vi har ju redan tapeter och färg som ska dit och det kliar ju i fingrarna att få sätta igång! Fast...har ju en hel del tapetsering kvar i matrum/vardagsrum och min sambo tycker vi kan göra FÄRDIGT där först. Han är ju galen!
    Vilken konstig sambo du har Är ju mkt bättre påbörja lite av varje så det verkligen ser ut som en byggarbetsplats... eller???
  • varfördåför

jag har försök få mitt hus att seut som en tvättinrettning/leksaks afär/grovkök/soptipp... jag är facktiskt ricktigt nöjd med resutatet, ingen kan undgå att se vad jag har försökt förmedla.. dock tycker ju inet min man häller om min inredningsstil  han vill har städat, pråpert och minimalistiskt Skrikandes

Blir nu nr 4 en Gloria eller en Sven?!?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-05-06 09:41:32 följande:
    jag har försök få mitt hus att seut som en tvättinrettning/leksaks afär/grovkök/soptipp... jag är facktiskt ricktigt nöjd med resutatet, ingen kan undgå att se vad jag har försökt förmedla.. dock tycker ju inet min man häller om min inredningsstil  han vill har städat, pråpert och minimalistiskt
    Men fy fan... det vill då inte min man och det känns ju skönt
Svar på tråden ***Skelleftetråden***