• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Lillhjärtat04

Jo det håller jag med om! Men hon har ju stora problem...
    Vi får se hur det går nu när jag ska börja jobba natt...om man kommer att få nån skit eller...tycker att dom alltid hittar saker att gnälla på en för...

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:45:53 följande:
    Speciellt då han får sitta som Tl då ingen annan finns som tl där.. Och han hjälper dom som är tl, för han vet mer än vad dom vet... Förutom Magnus som vet mer, men annars är det Tony som kan mest. Och då tl's får ta hjälp av tony och tony ändå inte får bli tl är det nåt stort fel
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:47:45 följande:
    Jo det håller jag med om! Men hon har ju stora problem...Vi får se hur det går nu när jag ska börja jobba natt...om man kommer att få nån skit eller...tycker att dom alltid hittar saker att gnälla på en för...
    Ah, ska du börja med nätter? Ja dom pressar ju folk nåt grymt. Som du säger, alltid är det nåt hos dom
  • Pumpkin

Ja vad jag tycker om företaget som diskuteras är ju ingen hemlighet i alla fall

• Lillhjärtat04

Jo, jag sa att jag ville jobba natt. Jag hinner träffa Alicia mer om jag jobbar nat...konstigt nog...sen så handlar det ju bara om 4 dgr i månade så det sa nog gå bra...

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:49:41 följande:
    Ah, ska du börja med nätter? Ja dom pressar ju folk nåt grymt. Som du säger, alltid är det nåt hos dom
  • Felicia6
    Pumpkin skrev 2008-03-15 23:49:47 följande:
    Ja vad jag tycker om företaget som diskuteras är ju ingen hemlighet i alla fall
    Hehe nä det vet ju alla
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:53:02 följande:
    Jo, jag sa att jag ville jobba natt. Jag hinner träffa Alicia mer om jag jobbar nat...konstigt nog...sen så handlar det ju bara om 4 dgr i månade så det sa nog gå bra...
    Ah, jamen då är det nog lugnt ska du se. Borde nästan vara lugnt som satan att få jobba natt o slippa en del?
  • Pumpkin

Jag måste säga att jag gillade verkligen att jobba natt, det var som lugnt och skönt och inte massa stress runtikring. Dessutom kunde man slumra lite på soffan för det mesta

• Felicia6

Nä nu blir det sängen för mig. (eller ja är ju i sängen redan, men jag ska sova )natti alla

• Lillhjärtat04

Jo, det är det jag känner...det är SÅ mkt lugnare när alla har gått hem. Stortrivde nu när Fora fick jobba kväll...va så tyst och skönt när alla gik hem vid 17 Sen passade vi även på att spela twister när det inte ringde

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:54:34 följande:
    Ah, jamen då är det nog lugnt ska du se. Borde nästan vara lugnt som satan att få jobba natt o slippa en del?
    [/citat]

Det är så jag också känner...att det är skönast att vara på det där jobbet när ingen annan är där och som tur är så är aldrig Gunilla där på nätterna
    Pumpkin skrev 2008-03-15 23:55:30 följande:
    [citat]
    Jag måste säga att jag gillade verkligen att jobba natt, det var som lugnt och skönt och inte massa stress runtikring. Dessutom kunde man slumra lite på soffan för det mesta
  • Pumpkin

Haha, nej, det vore skrämmande om hon hängde där på nätterna OCKSÅ! Snacka om att drömma mardrömmar

• Lillhjärtat04

Sov gott

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:57:25 följande:
    Nä nu blir det sängen för mig. (eller ja är ju i sängen redan, men jag ska sova )natti alla
Svar på tråden ***Skelleftetråden***