• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Lillhjärtat04

Verkligen! Jag skulle inte våga blinka ens....man vet ju aldrig vars hon dyker upp med sitt burriga hår

Pumpkin skrev 2008-03-16 00:00:48 följande:
    Haha, nej, det vore skrämmande om hon hängde där på nätterna OCKSÅ! Snacka om att drömma mardrömmar
  • Pumpkin

Haha

När jag slutade sa hon åt mig att jag såå gärna fick komma in på kontoret i Stockholm och hälsa på, eller varför inte komma hem till henne? Aaaldrig i livet!

• Lillhjärtat04

hahaha Nä, när man väl slipper henne så vill man då inte söka upp tanten!!!

Ett under egentligen att kvinnan inte är uppe på nätterna och skicka en massa F9...jag menar hon gör ju det all annan tid på dygnet...

Pumpkin skrev 2008-03-16 00:03:47 följande:
    Haha När jag slutade sa hon åt mig att jag såå gärna fick komma in på kontoret i Stockholm och hälsa på, eller varför inte komma hem till henne? Aaaldrig i livet!
  • Pumpkin

Ja det har jag också tänkt på. Hon skulle ju kunna ställa klockan så att hon vaknar en gång i timmen (minst!) så hon kan skicka ut ett par "peppande" F9 till den stackars nattarbetaren

Nej, nu ska även jag sova.

Natti natt

• Lillhjärtat04

Men det kommer säkert *suck*

God natt!

Pumpkin skrev 2008-03-16 00:09:00 följande:
    Ja det har jag också tänkt på. Hon skulle ju kunna ställa klockan så att hon vaknar en gång i timmen (minst!) så hon kan skicka ut ett par "peppande" F9 till den stackars nattarbetaren Nej, nu ska även jag sova.Natti natt
  • Annamus

TUPPERWARE TISDAG DEN 18 MARS, KLOCKAN 10.30

Japp! Detta är för daglediga! Inget stort partaj, väldans litet och trevligt faktiskt. Jag bjussar på lunch. Hemma hos mig alltså. Är det någon som vill komma? Skriv upp er här isf. Barnen e åxå välkomna såklart! Och om någon vill beställa utan att komma så kan man gå på www.tupperware.se och så skicka beställningen till mig på annamus@gmail.com

Vi kommer iaf:
    Annamus (Anna, Mattis och Anja)

• Smultronet12

Åhå, fler Xzaktare här inne.. Å jag som trodde jag var den enda här som var tvungen att gå dit...

• Felicia6
    Smultronet12 skrev 2008-03-16 11:49:49 följande:
    Åhå, fler Xzaktare här inne.. Å jag som trodde jag var den enda här som var tvungen att gå dit...
    Hehe, visst vet du väl att min man jobbar där ju :p
  • varfördåför

varför har ni inte slutat på xzakt,jag vet ju massorso har slutat därifrån,hurårkar ni stanna?

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-16 11:53:21 följande:
    varför har ni inte slutat på xzakt,jag vet ju massorso har slutat därifrån,hurårkar ni stanna?
    Kanske för att det inte är så lätt alla gånger att hitta andra jobb? För att man kanske trivs för bra med sina jobbarkompisar och själva uppdraget?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***