• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

okej, betalning precis lagom med lönen då :)
    är du hemma något imorn?

Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:06:30 följande:
    Jepp, du kommer och hämtar din kläder här och sen så följer det med ett inbetalningskort. Då har du ca 10-14 dgr på dig att betala
  • Lillhjärtat04

Ja, det är ALLTID så där på det där jä-a företaget! Det spelar ingen roll hur duktig du är utan dom kolla på skitsaker som inte ens har någon betydelse...mån någon gång kommer det ju att rasa om dom fortsätter att göra så där!

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:24:16 följande:
    Jo, han trivs skitbra, fast ungefär på samma sätt som du.. med själva jobbet och jobbarkompisarna men kanske inte ledningen alla gånger hihi.Tydligen så hade han varit klockren som TL nu då dom skulle utse det, men han fick det inte enbart för dom tyckte han hade varit borta lite mkt i höstas?Helt galet, så ist sätter dom dit andra som kan hälften så mkt som tony
  • Lillhjärtat04

Jo, jag ska nog vara hemma hela dagen

maltazar skrev 2008-03-15 23:25:27 följande:
    okej, betalning precis lagom med lönen då :)är du hemma något imorn?
  • maltazar

okej, går det bra om vi dyker upp nån gång på eftermiddagen då?

Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:29:26 följande:
    Jo, jag ska nog vara hemma hela dagen
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:28:32 följande:
    Ja, det är ALLTID så där på det där jä-a företaget! Det spelar ingen roll hur duktig du är utan dom kolla på skitsaker som inte ens har någon betydelse...mån någon gång kommer det ju att rasa om dom fortsätter att göra så där!
    Ja det är helt jävla galet tycker jag. Samma att dom förlorar mickePe. han är jätteduktig men dom kunde inte ge han enbart dagtid så då sökte han sig vidare till Alltele där han får dagtid.

Om dom fortsätter som dom gör kommer dom nog förlora Tony till slut oxå. Han hjälper alla hela tiden och får komplimanger och beröm av ledningen, men då det gäller så skiter dom i han :S
  • Mochride
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-15 23:02:12 följande:
    Klart du vågar...Jag visste bara vem en i denna tråd var då jag började här...Och jag vet inte så mycke mer nu heller,men däremot vet jag nu att dom härinne är super trevliga att bland annat utbyta tankar med...Så välkommen
    Det låter bra det. Tänkte försöka hitta lite fler härifrån då jag inte känenr så många trots att jag bott här hela livet. Och nu när man väntar smått så är det ju kul att lära känna fler som väntar barn eller redan har.
  • Felicia6

Laoghaire, hur gammal är du och vart i skeå kommer du ifrån? Väntar du första barnet nu eller?

• Lillhjärtat04

Det blir jättebra

maltazar skrev 2008-03-15 23:31:17 följande:
    okej, går det bra om vi dyker upp nån gång på eftermiddagen då?
  • Lillhjärtat04

Precis! Dom kommer att förlora alla på det sättet. Även jag har sökt till Alltele så vi får se om jag får något svar därifrån.

Det är det jag inte fattar...om man nu får så mkt beröm och att dom tycker man är så himla duktigt VARFÖR får man då inte chansen till en bättre titel när de väl söker någon som man skulle passa perfekt till?!

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:31:20 följande:
    Ja det är helt jävla galet tycker jag. Samma att dom förlorar mickePe. han är jätteduktig men dom kunde inte ge han enbart dagtid så då sökte han sig vidare till Alltele där han får dagtid.Om dom fortsätter som dom gör kommer dom nog förlora Tony till slut oxå. Han hjälper alla hela tiden och får komplimanger och beröm av ledningen, men då det gäller så skiter dom i han :S
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:37:53 följande:
    Precis! Dom kommer att förlora alla på det sättet. Även jag har sökt till Alltele så vi får se om jag får något svar därifrån.Det är det jag inte fattar...om man nu får så mkt beröm och att dom tycker man är så himla duktigt VARFÖR får man då inte chansen till en bättre titel när de väl söker någon som man skulle passa perfekt till?!
    Speciellt då han får sitta som Tl då ingen annan finns som tl där.. Och han hjälper dom som är tl, för han vet mer än vad dom vet... Förutom Magnus som vet mer, men annars är det Tony som kan mest. Och då tl's får ta hjälp av tony och tony ändå inte får bli tl är det nåt stort fel
Svar på tråden ***Skelleftetråden***