• Anonym

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 17:12:15 följande:

Läckert, upplevt det en gång bara, mysigt. Jag tycker att BH i sig är ett sexigt plagg, att också få ett bröst serverat så öppet, gud så läckert.

Roligare än naket!
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:14:22 följande:

Roligare än naket!

Mycket, många gånger..

Du har gjort min eftermiddag, med din trevliga ton och svar..Får jag fråga bara...Skulle du vilja k..i..k eller s n a p?

Jag bara frågar....
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 17:21:43 följande:

Mycket, många gånger..

Du har gjort min eftermiddag, med din trevliga ton och svar..Får jag fråga bara...Skulle du vilja k..i..k eller s n a p?

Jag bara frågar....

Nixpix - har ingetdera;och vill inte ha fler inlogg.

Men jag finns här ibland!

Surfa runt lite nu på det jag delade så hoppas jag höra ifrån dig vad du tycker.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:30:45 följande:

Surfa runt lite nu på det jag delade så hoppas jag höra ifrån dig vad du tycker.

Ok..Hoppas vi hörs , och tack för en fin eftermiddag. Ska kolla ikväll. Håll dig frisk.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:30:45 följande:

Bastat och gjort kväll..Nu har jag kikat på sajten du rekommenderade..Hmm, hittat en favorit, som väckte mina lustar. Du fick mig härligt mentalt upphetsad tidigare, du skriver öppet, glatt och med någon slags sensualism, så kände jag iaf..Må gott.
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 20:22:49 följande:

Bastat och gjort kväll..Nu har jag kikat på sajten du rekommenderade..Hmm, hittat en favorit, som väckte mina lustar. Du fick mig härligt mentalt upphetsad tidigare, du skriver öppet, glatt och med någon slags sensualism, så kände jag iaf..Må gott.

Vi hade lite gott häng där mitt på dagen - på samma sköna mentala våglängd

Det är najs att lyfta blicken ibland och få nya intryck och spår.

Nyfiken på vad du hittar som väcker dina lustar

Allt gott till dig
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 21:27:05 följande:

Allt gott till dig

Skriver gärna, men nu börjar det bli lite väl personligt, delar gärna det med bara dig..P.....M någon dag kanske?

Och jag lyfter gärna blicken, nya intryck och inputs välkomnas.

Allt gott till dig också.
  • Gaskarl

Allt gott till dig

Skriver gärna, men nu börjar det bli lite väl personligt, delar gärna det med bara dig..P.....M någon dag kanske?

Och jag lyfter gärna blicken, nya intryck och inputs välkomnas.

Allt gott till dig också.
  • Anonym (Asful)

Men kan ni gå nån annanstans om ni ska hålla på och äckla er? 

• Gaskarl

Allt gott till dig

Jag hittade lite fina, härliga bilder..Och märkte hur man reagerar, att man synar hur kläderna sitter, "hmm, kan hon inte dra upp strumpan, så jag slipper se vecken.." du vet lite så..En bild hade hon fingrarna under strumpkanten, en bild som följt mig sedan ungdomen, men kanske inte fingrar då..Jäkligt upphetsande att komma på hur man tänker, lite dominant..
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-12-01 22:16:06 följande:

Jag hittade lite fina, härliga bilder..Och märkte hur man reagerar, att man synar hur kläderna sitter, "hmm, kan hon inte dra upp strumpan, så jag slipper se vecken.." du vet lite så..En bild hade hon fingrarna under strumpkanten, en bild som följt mig sedan ungdomen, men kanske inte fingrar då..Jäkligt upphetsande att komma på hur man tänker, lite dominant..

Man äter ju med ögonen och det finns många sköna minnen kopplade till synintryck...

Tror att du skulle uppskatta den italienska erotiska konstnären Giovanna Casotto
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-12-01 23:07:31 följande:

Man äter ju med ögonen och det finns många sköna minnen kopplade till synintryck...

Tror att du skulle uppskatta den italienska erotiska konstnären Giovanna Casotto

Japp. Det hade du alldeles rätt i..Vad gör du idag?
Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?