• Anonym

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • Anonym (Elin)

Ja nylon strumpbycker utan trosor eller med använder hipster eller string trosor går i super super push bh å allt inom sex går jag med på

• Anonym (Bikini)

Bikini eller baddräkt. Sådan man egentligen badar i och inte använder som underkläder.

• dream on
    Anonym (Dickie) skrev 2019-11-28 15:32:38 följande:

Vad är "utmanande" enligt dig, kan du ge några beskrivande exempel, eller varför inte en bild som visar vad du menar?!?

Ålder på Elin?

Anonym (Elin) skrev 2019-11-28 17:01:48 följande:

Ja nylon strumpbycker utan trosor eller med använder hipster eller string trosor går i super super push bh å allt inom sex går jag med på

Ja kan du inte visa en bild på din nylon och dina strumpbycker? Testa att torka dig bakom öronen med super super pushupen när du ändå är igång.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Elin)

Jag har just gjort på mig älskar sånt

• Tukt

Jag tycker underkläder ska matcha personen i sig, annars ser det mest ut som en maskerad.

• Johan70
    Anonym (nova_00) skrev 2015-12-15 10:02:31 följande:

Jag tycker att bästa underkläder, när det gäller erotiska plagg, finns på Essensuell https://esensuell.se/sv/ Jag handlade där för första gången för några dar sedan och jag är mycket nöjd. Och det är också min man.

Den sidan tycks ha bytt inriktning. Nu säljer den grejer för konstnärligt skapande och pyssel.
  • Johan70

Jag gillar när kvinnan har enkla och stilrena underkläder, gärna body.

Ingen spets, inga strumpeband eller annat onödigt.

• Nicke989
    Anonym (tjejälskare) skrev 2015-10-25 22:45:41 följande:

Tjejer är som allra finast när de är spritt språngandes utan en enda tråd på hela kroppen. Detta gäller samtliga tjejer. Kvinnokroppen är det mest fulländat perfekta i hela världsskapelsen.

Exakt!
  • krille62

Jag gillar spets BH och stringtrosor inte svart och vitt gillar då det är lite färg.
    Trosorna ska helst vara i spets eller något glansigt material.
    Vill hon spica upp det extra är en kroppsstrumpa helt underbar.

• Gaskarl

Jag tycker om kvinnor som ibland klär sig i "gammeldags" underkläder, höga trosor, rejäla BH:ar strumpor och höfthållare. Men till vardags så gillar jag snygga undisar, gärna i set, hipstertrosor är en favvo, stay-ups gillar jag också, gärna då för att hon själv gillar det.

Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?