• Anonym

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • espresso43

Oj det finn så mycket snyggt och sexigt...

Variation är att föredra.....allt från latex till ett par stilrena hipstres/string med mathande bh.
    Beror ju på vilket sammanhang det ska användas men allt för mycket "skrussiduller" går bort.... men stilren spets är fint.

Tänk om vi hade lika mycket att välja på

• Alphamale

Jag är inte heller så kräsen =)

Brukar köpa massor så får hon prova lite medan man dreglandes ger komplimanger.

• Valkyriah

Jag tycker det är skitkul med underkläder och köper varje månad något nytt.

Sambon skiter dock i vad jag har på mig,han vill ha mig naken

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • espresso43

Härligt att åka och köpa underkläder tillsammans kan ju bli som ett spännande äventyr och förspel sen åkar man hem och  fortsätter

Det är ju såååå nice att se en tjej i läckra/fina underkläder innan!!!! man får ta av dem

• Anonym

tycker också det är kul med underkläder och väljer dom med omsorg när det är dags för förnyelse...
    anledningen till att jag ställt den här frågan är att jag ska beställa kläder från nån sida med sexleksaker, men har så svårt att bestämma mig för vad jag ska välja

• Kallemannen

Ingen som gillar nylon här???
    Jag älskar ett par stay-ups eller strumpbyxor i rött eller svart, så härligt att smeka ett par nylon-klädda ben. Sedan att ha sex när hon har dom på sej är läckert!

• Anonym

Sådana hon trivs och känner sig snygg och bekväm i
    Då syns det på henne och hon blir snygg och sexig .-D

• Anonym

Jag har en hel låda med porriga underkläder, som inte brukar åka av även under sexakten. Sambo tycker om allt möjligt. Korsetter i lack och högklackade skor, eller stövlar.. Det sätter lite piff på det hela. Eller varför inte bara stay-ups under kjolen och inga trosor? Det sätter fart på honom när han kommer hem ifrån jobbet..

• Anonym (nå't extr)

Jag uppskattar överraskningen och nåt extra. Daglig munderingen hos tjejen som ett vanligt vit set är helt Ok i vardagen. Men jag uppskattar verkligen överraskningseffekt när man upptäcker att det är något utöver det vanliga som dyker upp under.
    Korsett/torselett, stay-ups, en juste designad push-up. String går fet-bort dock, också extremt udda designade porrkläder med öppning här eller där känns avigt. Man vill som kille ,tror jag känna, att man är värd den extra ansträngningen. Men självklart skall vi som killar försöka att ge motsvarande omtanke tillbaka. Man skall som tjej dock inte göra något som man känner sig tvingad till... Det bästa är ju att båda pratar och båda försöker ha en öppen inställning.

• Carnaval

INGA underkläder är dom bästa underkläderna =0)

Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?