• Anonym

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • pojken81
    Marri82 skrev 2008-03-09 00:11:15 följande:

häxans toyboy skrev 2008-02-28 01:33:53 följande:

spelar la ingen roll vad dom har for underklader dom ska ju enda av :P
    Nej.. för min del ska de inte BARA av! jag gillar att förföra i underkläder. och jag tänder själv på att ha dem på mig under akten.. dra åt sidan lite så där fint. jag älskar underkläder. porriga små nätta saker. så det så.. hihi
    Jag instämmer i detta, vill ha dom på ;)
  • Anders 386

Det är materialet som gör underkläderna sexiga. Blankt ska det vara - och svart eller vitt, absolut inte rött. Gärna lite spetsar. Och mjukt att smeka på. Glad

• Anonym (K)

Svarta stayups. Jag är egentligen ingen underklädesfetichist, men svarta stayups är faktiskt snyggt.

• Anonym (M)

Svarta eller röda hipstertrosor och vit "push up"-BH.

• Anonym (M)

Hur kan man tycka "stay-up's" är snyggt? Det är ju ingen strippklubb, detta...

• Anonym (K)
    Anonym (M) skrev 2015-03-23 14:39:38 följande:

Hur kan man tycka "stay-up's" är snyggt? Det är ju ingen strippklubb, detta...

Jag vet inte, men det är det iallafall. 
  • lyft

underkläder på kvinnor är som colapapper kvittar hur det ser ut så länge det inte är motbjudande och går lätt att ta av fort utan att man behöver anstränga sig för mycket.

• Anonym (M)
    Anonym (K) skrev 2015-03-23 14:49:53 följande:

Jag vet inte, men det är det iallafall. 

Håller ej med.
  • Anton Chigurh
    Anonym (M) skrev 2015-03-23 15:19:16 följande:
    Håller ej med.
    Stayups, spets, bodys av olika slag, och gärna lite hederliga sk höfthållare, det är sjukt sexigt på Hjärtamin kvinnaHjärtaIofs är hon sexig i ett par slitna mysbyxor, hon har en gudomligt vacker kropp, hon bär upp vilket plagg som helst, hon är elegant, sensuell, himmelskt vacker, SEXIG UTAV HELVETE, har en makalös karisma, allt i en underbar mix, liksom. Och som inte det vore nog så dansar hon som ett proffs, och jag överdriver inte, hon har sanslösa moves, en otrolig rörlighet, så mjuk, så sensuellt. Så vackert. Och när hon vill...SEXIGT, nåt IN I HELVETE SEXIGT.

Hon är inte perfekt....hon är PERFEKTscaryluv

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Neol
    Anton Chigurh skrev 2015-03-23 15:31:21 följande:
    Stayups, spets, bodys av olika slag, och gärna lite hederliga sk höfthållare, det är sjukt sexigt på Hjärtamin kvinnaHjärtaIofs är hon sexig i ett par slitna mysbyxor, hon har en gudomligt vacker kropp, hon bär upp vilket plagg som helst, hon är elegant, sensuell, himmelskt vacker, SEXIG UTAV HELVETE, har en makalös karisma, allt i en underbar mix, liksom. Och som inte det vore nog så dansar hon som ett proffs, och jag överdriver inte, hon har sanslösa moves, en otrolig rörlighet, så mjuk, så sensuellt. Så vackert. Och när hon vill...SEXIGT, nåt IN I HELVETE SEXIGT.

Hon är inte perfekt....hon är PERFEKT

Kram //Anton
    Sicken kärleksförklaring!! Inte illa Anton!!
Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?