• Anonym

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • Anton Chigurh
    Neol skrev 2015-03-23 15:35:56 följande:
    Sicken kärleksförklaring!! Inte illa Anton!!
    Det går inte att i ord beskriva hur underbar hon är, och tack för positiv feedback, även om inlägget handlade om sexiga underklädercool.giffast jag i vanlig ordning liksom drogs med. Jag kan inte låta bli. Min Celine är en sån gudomlig varelse, NOEL, du skulle bara vetaGlad

Och jag vet också att det finns en och annan som får ont i röven av mina kärleksförklaringar, och dit hör definitivt INTE du NOEL, men vad gäller alla berörda dönickar bjuder jag på detta, gentil som jag är. Hehe....chuckle1

Ha en fortsatt riktigt skön dag och kväll, min gode vän. Det är snart fredag.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Neol
    Anton Chigurh skrev 2015-03-23 15:46:43 följande:
    Det går inte att i ord beskriva hur underbar hon är, och tack för positiv feedback, även om inlägget handlade om sexiga underklädercool.giffast jag i vanlig ordning liksom drogs med. Jag kan inte låta bli. Min Celine är en sån gudomlig varelse, NOEL, du skulle bara vetaGlad

Och jag vet också att det finns en och annan som får ont i röven av mina kärleksförklaringar, och dit hör definitivt INTE du NOEL, men vad gäller alla berörda dönickar bjuder jag på detta, gentil som jag är. Hehe....chuckle1

Ha en fortsatt riktigt skön dag och kväll, min gode vän. Det är snart fredag.
    Alltid trevligt att höra att vänner har det bra Trevlig kväll på dig. Skål
  • MammAmma
    Anton Chigurh skrev 2015-03-23 15:31:21 följande:

Stayups, spets, bodys av olika slag, och gärna lite hederliga sk höfthållare, det är sjukt sexigt på min kvinnaIofs är hon sexig i ett par slitna mysbyxor, hon har en gudomligt vacker kropp, hon bär upp vilket plagg som helst, hon är elegant, sensuell, himmelskt vacker, SEXIG UTAV HELVETE, har en makalös karisma, allt i en underbar mix, liksom. Och som inte det vore nog så dansar hon som ett proffs, och jag överdriver inte, hon har sanslösa moves, en otrolig rörlighet, så mjuk, så sensuellt. Så vackert. Och när hon vill...SEXIGT, nåt IN I HELVETE SEXIGT.

Hon är inte perfekt....hon är PERFEKT

Kram //Anton

Detta är totalt orelaterat till tråden, men måste få tala om att jag tycker att du och Celine är så otroligt gulliga! Lite avis är jag på den starka kärlek och passion ni tycks hysa för varann Önskar och hoppas att jag nån gång i mitt liv får uppleva det ni har^^ Ta väl hand om varann! <3
  • Dr Börje

stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups, stay-ups

Helst svarta. Champagnefärgade kan också funka. Men som sagt helst svarta.

Sen något sensuellt i övrigt. Svarta silkiga trosor med lite spets och en topp i samma.

Fy fan...jag svimmar.

• blixtmannen

Snygga strings och strumpbyxor

• Tom Araya

Stay ups eller strumpor med höfthållare, höga stövlar med hög klack, korsett, stringtrosor, spets mm är sexigt, gärna i svart.

Dock håller jag med om att utseendet på det man tar av inte spelar stor roll och att en kvinna kan vara oerhört sexig i mjukisbrallor och en sunkig t-shirt.

• HäckHäxan
    häxans toyboy skrev 2008-02-28 01:33:53 följande:

spelar la ingen roll vad dom har for underklader dom ska ju enda av :P

Haha precis vad jag behövde läsa idag. Ett supergammalt inlägg från min toyboy. <3
Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?