• Anonym

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • Anonym (kinky?)

Jag älskar lack, latex och läder och hela den där svängen inklusive korsetter och andra fina munderingar :)

Fast sen är det ju otroligt individuellt vad en tjej passar i, finns ju dom som har hipsters och är grymt underbart sexiga i det och blir nästan avtändande i string. Personlig utstrålning och vad man själv tycker att man passar i är avgörande.

• LivingEasy

Jag gillar Svarta Stay-ups med spetskant samt tillhörande höfthållare.
    Gärna lite Betty Page look med korsett till oxå. Sen en kort kjol som döljer men ändå visar...

Hipsters som ser ut som string med massa spets är fin varadags lyx tycker jag.

• Marri82

häxans toyboy skrev 2008-02-28 01:33:53 följande:

spelar la ingen roll vad dom har for underklader dom ska ju enda av :P
    Nej.. för min del ska de inte BARA av! jag gillar att förföra i underkläder. och jag tänder själv på att ha dem på mig under akten.. dra åt sidan lite så där fint. jag älskar underkläder. porriga små nätta saker. så det så.. hihi
  • lillaHåkan

Blöja och plastsnibb! Det är det mest upphetsande för mig.

• Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2008-02-24 18:03:16 följande:
    Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?
    Jag brukar knappt märka vad det är för sort faktiskt... De brukar åka av rätt fort. ;)

Men om jag ändå skulle föredra något vore det väl vanliga trosor. Inte för barnsliga, inte för mycket vita sockor-stuket... Men som sagt, inte det viktigaste.
  • lillaHåkan
    Marri82 skrev 2008-03-09 00:11:15 följande:
    häxans toyboy skrev 2008-02-28 01:33:53 följande:
    Nej.. för min del ska de inte BARA av! jag gillar att förföra i underkläder. och jag tänder själv på att ha dem på mig under akten.. dra åt sidan lite så där fint. jag älskar underkläder. porriga små nätta saker. så det så.. hihi
    blöja är sexigt!
  • Marri82
    lillaHåkan skrev 2008-03-16 21:47:47 följande:
    blöja är sexigt!
    inte riktigt min grej. men smaken är som baken..hahaha
  • Buck gooter

Jag gillar lycra underkläder gärna sma tajta linnen och hot pants. De får gärna vara et nummer för små. Hotpantsen är extra sexiga och de glider upp mellan skinkorna så att den nedre delan av skinkorna exponeras.

• Anonym (troslös)

Jag använder aldrig trosor så min sambo går igång som fan om jag sätter på mej trosor.... ;)
    Då duger vilka trosor som helst!

Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?