• Anonym

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 14:01:38 följande:

Jag tycker om kvinnor som ibland klär sig i "gammeldags" underkläder, höga trosor, rejäla BH:ar strumpor och höfthållare. Men till vardags så gillar jag snygga undisar, gärna i set, hipstertrosor är en favvo, stay-ups gillar jag också, gärna då för att hon själv gillar det.

Googla franzisi så finner du
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 14:21:59 följande:

Jag fann en röd, spetsig lackbh...inget mer.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 14:21:59 följande:

Nu hittade jag...Fina bilder, fina modeller och underkläder. Handlar du där?
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 14:54:03 följande:

Nu hittade jag...Fina bilder, fina modeller och underkläder. Handlar du där?

Har handlat en gång, ganska stor beställning. Underbara plagg! Butiken nedlagd tyvärr, men det är ögongodis
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:13:41 följande:

Har handlat en gång, ganska stor beställning. Underbara plagg! Butiken nedlagd tyvärr, men det är ögongodis

Häftigt..Att du gillar sånt, för din egen skull?
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 15:19:07 följande:

Häftigt..Att du gillar sånt, för din egen skull?

Absolut! Man har ju inte roligare än man gör sig, och tröttnar man på HM och Lindex så finns ju långt roligare alternativ till fest....

Dessa tangerar burlesk och det är mer poppis än du kanske anar...
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:23:51 följande:

Absolut! Man har ju inte roligare än man gör sig, och tröttnar man på HM och Lindex så finns ju långt roligare alternativ till fest....

Dessa tangerar burlesk och det är mer poppis än du kanske anar...

Burlesk gillar jag, är det därför du handlar sånt, du uppträder? Gillar verkligen nylonklädda ben och läckra undisar,även vanliga stay-ups, men det måste vara rätt storlek, mest gillar jag om dom sitter precis under skinkorna..
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 15:33:43 följande:

Burlesk gillar jag, är det därför du handlar sånt, du uppträder? Gillar verkligen nylonklädda ben och läckra undisar,även vanliga stay-ups, men det måste vara rätt storlek, mest gillar jag om dom sitter precis under skinkorna..

Bara uppträtt en gång med några väninnor på en svensexa. Jäklar vad kul vi hade!
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:38:55 följande:

Bara uppträtt en gång med några väninnor på en svensexa. Jäklar vad kul vi hade!

Coolt..hade du tazzels? :) Har du lite retrolook i övrigt också.? Har du något favoritset?
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 15:47:33 följande:

Coolt..hade du tazzels? :) Har du lite retrolook i övrigt också.? Har du något favoritset?

Nix - just den magiska kvällen fick killarna komma oss riktigt nära med blicken, det var öppna plagg närmast kroppen.

Ja, jag har några olika tazzles..
Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?