• Anonym

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:53:47 följande:

Nix - just den magiska kvällen fick killarna komma oss riktigt nära med blicken, det var öppna plagg närmast kroppen.

Ja, jag har några olika tazzles..

Hmm..Lugn nu.:) Var tvungen att svänga in på en p-ficka...Kul att du svarar så glatt och öppet, vi kanske kapar tråden, som vi skriver. Nåja, när jag var yngre var jag nog väldigt tjatig,att tjejen skulle bära stay6men idag är det häftigare om kvinnan har det till vardags, som jag skrev tidigare, för sin egen skull. Du ser det inte som sexplagg, även fast du tycker det är häftigt? Jag blir lite glad av kvinnor som dig.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:53:47 följande:

Nix - just den magiska kvällen fick killarna komma oss riktigt nära med blicken, det var öppna plagg närmast kroppen.

Ja, jag har några olika tazzles..

Svängde av för att skriva, inget annat.
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 16:06:18 följande:

Hmm..Lugn nu.:) Var tvungen att svänga in på en p-ficka...Kul att du svarar så glatt och öppet, vi kanske kapar tråden, som vi skriver. Nåja, när jag var yngre var jag nog väldigt tjatig,att tjejen skulle bära stay6men idag är det häftigare om kvinnan har det till vardags, som jag skrev tidigare, för sin egen skull. Du ser det inte som sexplagg, även fast du tycker det är häftigt? Jag blir lite glad av kvinnor som dig.

Tjat brukar sällan funka... men det är kul att ha en rik garderob och själv blir jag glad av kvinnorna på sajten du fick, det är glimt i ögat och skön utstrålning hos många av dem.

Och så är det ju kul att du blir glad...

Lever du i relation? Vilken slags underkläder skulle du ge som present? Vilken slags spännande underkläder har du?
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 16:21:58 följande:

Tjat brukar sällan funka... men det är kul att ha en rik garderob och själv blir jag glad av kvinnorna på sajten du fick, det är glimt i ögat och skön utstrålning hos många av dem.

Och så är det ju kul att du blir glad...

Lever du i relation? Vilken slags underkläder skulle du ge som present? Vilken slags spännande underkläder har du?

Jo, jag blev glad och hittade direkt en kvinna på sajten som jag ska kika närmare på i lugn och ro.:)

Ja, den här tråden och dina härliga svar gör mig glad. Jag lever i en ganska sval, på vissa områden, relation. Du?

Ja, du, jag skulle ge bort några fina set, gärna svart-vita och mörkgröna BH/trosor..Sedan för att piffa lite ett par fina balconetter och en halvkupad BH, tycker det är läckert ibland, på rätt person..Hur mycket jag än kikat i olika kataloger så har jag aldrig hittat spännande underkläder för män.
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 16:44:23 följande:

Jo, jag blev glad och hittade direkt en kvinna på sajten som jag ska kika närmare på i lugn och ro.:)

Ja, den här tråden och dina härliga svar gör mig glad. Jag lever i en ganska sval, på vissa områden, relation. Du?

Ja, du, jag skulle ge bort några fina set, gärna svart-vita och mörkgröna BH/trosor..Sedan för att piffa lite ett par fina balconetter och en halvkupad BH, tycker det är läckert ibland, på rätt person..Hur mycket jag än kikat i olika kataloger så har jag aldrig hittat spännande underkläder för män.

Jag är ett stort fan av snygga underkläder, tycker att det är både viktigt och kul. Jag skulle uppskatta att få det du skulle ge.

Kul att sajten du fick gav mersmak - fler tips nedan.

Lever i en lång bra relation där vi ger varandra underkläder då och då. Kan tipsa dig om att kolla in och beställa i Polen, det gör vi ofta, till oss båda

Tips är t ex Anais, Obsessive och Softline Collection.

Hojta till om du blir inspirerad och hittar nåt fint!
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:02:54 följande:

Jag är ett stort fan av snygga underkläder, tycker att det är både viktigt och kul. Jag skulle uppskatta att få det du skulle ge.

Lever i en lång bra relation där vi ger varandra underkläder då och då. Kan tipsa dig om att kolla in och beställa i Polen, det gör vi ofta, till oss båda

Skulle du bära en halvkupa?
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 17:04:13 följande:

Skulle du bära en halvkupa?

Har flera både 1/2 och 1/4
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:02:54 följande:

Du har verkligen inspirerat, lustfyllt.
  • Anonym (Vivi)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 17:08:25 följande:

Du har verkligen inspirerat, lustfyllt.

• Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:07:53 följande:

Har flera både 1/2 och 1/4

Läckert, upplevt det en gång bara, mysigt. Jag tycker att BH i sig är ett sexigt plagg, att också få ett bröst serverat så öppet, gud så läckert.
Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?