• Anonym

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • Anonym (MaN)

Svart ska det vara...och den perfekta kombinationen är stay-ups, string och svart linne....

• Häxan Jia
    Jan H skrev 2008-02-27 23:29:03 följande:
    Svart är bra, men vitt är bättre. Bara det inte är leopardmönstrat, då har man blivit tant och är desperat....
    hahaha Då var jag tant i tonåren *mohaha*
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • Häxan Jia
    Häxan Jia skrev 2008-03-23 02:25:32 följande:
    hahaha Då var jag tant i tonåren *mohaha*
    OCH jag är om möjligt ännu tantigare nu.. bomull i helt vanlig modell, är för bekväm för något annat!

Spets, string och nylon, allt de där sysslade ja med som tonåring... Man tröttnar eller iaf jag gjorde det. Så efter 20 förvandlades jag till en bekväm kärring i bomull.

Skall de knullas så föredrar jag ändå att vara naken.
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • pipik

Spets Bh och stingtrosor som man ser genom hela hennes härligheter.Jag går igång på alla växlar när jag ser min fru i sådana underkläder

• loke

Jag gillar på en tjej string och brösten brösten ska vara köna och sexiga. Och

rumpan ska vara sexig så man kan ta in kuken i den. Älskar rumpor och sex och brösten så mycket.

• Anonym (snorre sturlasson)
    Anonym skrev 2008-02-24 18:03:16 följande:

Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

Älskar när tjejen har enfärgade trosor och bh, (särskilt trosor) av silkigt glansigt material....när hon står, och särskilt ligger, så är det så läckert att skåda hur det tunna glansiga tyget smiter åt och runt hennes goa bulliga köttiga sköte..
    Kul med olika trosmodeller, och de kan även vara snyggt blommiga, men för mig är det viktigt att de är glansiga....hala.....så gott att låta fingrarna..handen glida så härligt lätt över det sötaste berget vi har i landet:)
  • livserfaren

Bh och trosa går jag också igång på men nylonstrumpbyxor/nylonstrumpor är det sexigaste, min absoluta favorit, både intimt och publikt.på tjejer alltså.

• RobertStockholm

Underkläderna ska vara vita och rena. Punkt.

(Läste förresten någonstans att Elvis konsekvent skickade ut groupies som hade annat än vita underkläder. Skulle inte förvåna mig om det stämmer! )

• sexperten

BH, stringtrosor och ett par snygga stay ups, det är riktigt snyggt

Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?