Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tildamamman skrev 2008-03-19 18:15:26 följande:
    Fäster frimärkena bra på dessa färgade mailingbags? De senaste vita jag beställde är nämligten urkass! Frimärkena sitter jättelöst och klibbar ibland över på gula lådan när jag ska posta, inget kul!
    Jag fick en räkning från posten på en mailingbag, dessa var de stark cerise som såldes på Tradera, inte de prassliga, utan de som är lite klarare i färgen.
    Sen dess sätter jag alltid en tejpbit längst ner på ena kanten på frimärkena, oavsett vilken typ av mailingbag jag använder, better safe than sorry!
    Men de jag köpt av emmis har jag aldrig fått räkning om saknade frimärken, men sätter även på dom numera för att vara säker. Hörde nånstans att andra o nästföljande räkningar blir dyrare, så inte tänker jag chansa inte!
  • jojoa75

Fått hem en del kul grejor de sista dagarna, idat rosa baggy brallor (inte hunnit prova än), svarta villervalla velour till lucas, svart villervalla tröja till emma, rosa kikkiddress till Emma, många bilar tröja meandi (traderaköp). Det var nog allt igår o idag!

• jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-03-19 12:14:14 följande:
    Hej hopp! Milo sussar efter att ha vägrat äta lunch. ENIVSA UNGE! Hoppas nu har sussar till sig ett bra humör så han kan smila upp sig hos fotografen! Nån som shoppar ngt? Ängeln om du ska maila Molo så säg att vi vill kunna matcha våra knattar med, lite mamma tröjor! Och så vill jag ha en STOR filt, alltså som ett spjälsängstäcke, typ 130*100. Nån som sett nån sån filt nånstans förresten? Milo vägrar täcke!
    Har du kollat in meandis filt?
    Blå med godisråttor på ena sidan o orange med godisråttor på andra.
  • jojoa75
    terezita skrev 2008-03-19 18:31:28 följande:
    vad kostar en sådan?
    Tjollabolla skrev 2008-03-19 18:34:31 följande:
    Japp, den har jag kollat på... Fiiin är den! Kostade 300 va?
    Japp, 300 kr.
  • jojoa75

Kikar in o kollar vad ni gör..

Så fin bild på lillkillen, isold!

• jojoa75

Funkybaby har 15 % rabatt på hela sortimentet, inkl Nova Star

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-03-20 13:21:52 följande:
    Funkybaby har 15 % rabatt på hela sortimentet, inkl Nova Star
    aaaha, det var ju inte inkl nova star, läste visst inte så noga Så det är på hela sortimentet FÖRUTOM nova star eller redan nedsatta produkter
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-03-20 13:25:11 följande:
    den är JÄTTEFIN, stod och klämde på den idag i velour, sååå fin!
    Är den i velour? Finns den i fler färger??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9