Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Bra val för dig oxå Ängeln 83 ! Även om du inte valde mitt val!

• jojoa75

OT....

Nån som vet vart man kan köpa namnsmycken? De jag hittat är så himmelens dyra..

Glad Påsk!
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-03-22 09:36:44 följande:
    Jag köpte av en här på FL, men vad sjutton hetter hon nu igen? Tror knappt jag gav 100 kr för bricka och kedja.
    OJ!

Det lät ju kanon!

När du kommer ihåg får du gärna hojta till mig!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-03-22 18:37:06 följande:
    haha totalt motsats till svar
    Jag håller med dig, de är smala i modellen!

Gomorron förresten!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-03-22 18:45:15 följande:
    Inte suits väl? Bodys e breda men suits är inte speciellt breda tycker jag... Thea har stl 80 och är 72 lång...
    ja precis, bodysarna är breda, men suitsen är smala.
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Småkottarna skrev 2008-03-22 19:07:06 följande:
    Haha alla säger så! De somnar alltid senast klockan 18. Helt omöjligt att hålla dom uppe längre! Stora killen brukar börja redan vid 17 tiden och tjata om att han vill gå och lägga sig. 17,45 brukar de sitta på golvet båda två och gnälla gråta och bete sig som om hela världen håller på att gå under så då är det ingen ide att försöka hålla dom vakna längre.
    Jisses.. Vaknar de inte jättetidigt då?
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Småkottarna skrev 2008-03-22 19:08:26 följande:
    Va? Oj! Mina sumograbbar är ju inte direkt spinkiga och lillen har en i storlek 86 och han har 74/80 i normala fall och stora killen har en i 98 och de sitter perfekt på dom, därför antog jag att dom var breda eftersom tex katvigs suits sitter som kondomer på dom.
    Katvigs bomull har ju inte direkt nån stretch i sig, medans däremot Småfolks bodysuits är i ribb, då blir de mer elastiska än Katvigs, men de är inte breda i strl.
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Småkottarna skrev 2008-03-23 09:13:09 följande:
    God morgon flickor! Ingen shopping blev det för mig igår kväll ändå. Så idag får jag nog ta tag i detta. Nu var det säkert en hel vecka sedan jag shoppade något kul! Har i för sig 2 beställningar från H&M jag väntar på, en till mig och en till kidsen. Har även några span på Tradera som går ut ikväll jag hoppas vinna något av i alla fall!För er som missade igår har vi en grupp på tradera som vi kan diskutera våra egna auktioner osv i utan att bli varnade. Välkomna in allihopa! www.tradera.com/groups/group/group.aspx...
    Det finns ju redan en grupp på Tradera.
    O ja, den är aktiv!
    Glad Påsk!
  • jojoa75

Vad många det är som spökar nu på FL??!!

Glad Påsk!
  • jojoa75
    Småkottarna skrev 2008-03-23 09:16:30 följande:
    Jaja, men vi fick ihop lika många medlemmar på en kväll som den gruppen fått ihop på 2 månader så minst lika aktiva är vi.
    Kan ju vara för att det missades att släppas in förrän för en vecka sen
    Glad Påsk!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9