Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jaja, är med i effellaretråden oxå, den är kanonbra! Tycker det är kul att dansktråden oxå börjat komma igång!

Glad Påsk!
  • jojoa75
    MiAmor skrev 2008-03-23 09:26:06 följande:
    Tack
    Verkligen supersöt tös!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-03-23 09:38:58 följande:
    Någon som har lust att mäta ett par Molo byxor i storlek 86 åt mej?Skrutt har ju pang bom växt ur 74:a. Sitter och funderar på om jag ska köpa 80 eller 86.
    Har dom rosablårandiga i 86, vill du att jag ska mäta innerbenslängden o total längd?
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-03-23 09:41:51 följande:
    Det får du gärna göra om du vill
    Hel längd 44 cm
    Innerbenslängd 28,5 cm

Sorry att det dröjde, var tvungen att leta efter måttbandet Min donna gömmer ALLT i sin byrå, så allt man är av med, tallrikar, måttband, Lucas badbyxor mm mm mm kan man hitta där
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-03-23 09:55:09 följande:
    Ingen fara Då var det mest innerbenslängden som skillde mot 80, fick dom till 44 långa och 24 i innerben.He he, då vet du ju vart du ska leta i alla fall
    Jodå, allt kan man hitta där! Man får hålla lite koll, såg att hon lagt flaskan där (morgonvälling el nyponsoppa), bananskal, halvätna smörgåsrån mm

Usch vad tomt o tyst här är!

Sambon o barnen åkte till svärisarna på Öland i torsdags, har iofs jobbat natt alla dar o ska jobba en natt till o borde eg sova nu så inte mkt tid att sakna dom.. Vilket är jätteskönt, med tanke på hur mkt jag saknar dom bara nu den lilla stund jag är hemma o är vaken!

De kommer hem imorron, så skönt!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-23 10:04:25 följande:
    Nu har jag ansökt så jag är med i alla tre Nu ska jag räkna lite traderaförsäljning i mars. Fattar inte hur jag kunnat shoppa så mycket trots att jag inte handlat något. Är redan uppe i 2800.-  Tror inte att denna månad kommer gå jämnt ut...
    Räknade ut min försäljning januari till nu, kom upp över 10 000!

Men var är dom??

Mat o nya kläder förstås O så en del härliga utflykter har det blivit!

LÖÖÖV tradera!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Tuffelisa skrev 2008-03-23 10:24:31 följande:
    Finns det någon snällis som skulle kunna mäta innerbenslängden på IdaT's baggy byxor (flodisar eller liknande) i storlek 92?Tackar så mycket på förhand!
    Hel längd 51,5 cm
    Innerbenslängd 32 cm
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    ellenagnes skrev 2008-03-23 10:26:23 följande:
    Ser att det pratas mycket om att T är räddningen för många, så även mig jag fick höra av en av mina morbrödrar igår som varit en inbiten traderare att när man har över 1000 omdömmen så börjar skattemyndigheten kolla en. Han har blivit sköntaxerad.
    OK, men begagnade plagg går man ju sällan med vinst på, o har man nåt nytt ute så är det vissa man går med vinst o vissa inte.
    Har 779 omdömen, så då är det kanske lugnt än så länge
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Tuffelisa skrev 2008-03-23 10:28:09 följande:
    Å tack så mycket för hjälpen!
    Det var modellen rosa med katter, vet inte om det skiljer mellan modellerna, idat's strl var väl lite knepiga innan har jag för mig..
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-03-23 11:07:17 följande:
    jag skrev på
    Thnx!
    Fick reda på att man inte fick länka till namninsamlingar här på FL. Så sorry!
    Glad Påsk!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9