Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

vermilion skrev 2008-03-24 00:56:03 följande:
    Om någon springer på dom svarta baggybyxorna i stl 104 eller 110 nånstans så kan ni ju skrika på mig. NÅN måste ju ha nån gång! Dom från idat då.
    Finns dom i så stora strl?

Kikar in en snabbis från jobb, ska kolla runt lite på villervalla o phunkycool tänkte jag.
    Hoppas alla ni andra sover gott, imorron kommer sambon o barnen hem! ÄNTLIGEN!
    Glad Påsk!
  • jojoa75

Jag kommer garanterat att köpa maugu's bok!! Så här är en framtida läsare!

Gomorron!
    Snöstorm i Påarp idag, tufft att köra hem, blir ju liiiite orolig över att sambon o barnen ska köra hela vägen hem från Öland idag..

Glad Påsk!
  • jojoa75
    lollypop skrev 2008-03-24 08:33:21 följande:
    Fråga... Hur är Molos kaninbody i storlek???Skulle vilja ha 86 men hittar bara 80
    ingen aning.. Har ju just börjat gilla dom o hittar inte NÅT med kaniner i Emmas strl
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-03-24 08:40:30 följande:
    Har ni också snö där ute, på det hållet? Trodde bara det var här i närheten av smålandsgränsen.
    Nej då, här är oxå snö o jag kan rapportera att nu när jag körde hem från jobb (Lund till Helsingborg, Påarp då alltså) så började snön vid Landskrona. Cool

end of weather report from Påarp
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    lollypop skrev 2008-03-24 08:54:16 följande:
    När ni ändå snackar Kik Kids frottèjackor...Är de fortfarande små i storlek???Behöver man gå upp en el. två storlekar???
    Ingen aning.. Har inte köpt nån denna säsongen eftersom de var så himmelens små i strl förra säsongen..
    Maugu har köpt, zvartaliljan oxå, sen kommer jag inte på fler!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-03-24 09:02:17 följande:
    Inte bara er norröver som har snö!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-03-24 09:02:17 följande:
    Var bor du vid Smålandsgränsen? Sambon o barnen kör från Öland idag nämligen. De åker Kalmar, Växjö (tror jag), Ljungby o så på e4:an o hem. Liiite nervös för snövädret *hönsig*
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-03-24 09:12:09 följande:
    Jag bor i Örkelljunga, så här kör han ju förbi.Det har ju kommit snö däruppe med, så tyvärr är det väl sånt här väder hela vägen.... Mina föräldrar är nämligen i stugan som de har, vid Oskarshamn.
    Ledsen
    Ska försöka gå o sova ett tag nu, om jag nu kan somna.. Jag vet, jag är hönsig..
    Glad Påsk!
  • jojoa75

Grymt sugen på ett par FRANKA jeans till båda barnen.. Hur är de i strl? Nån som vet? Modellen Viveca till tösen (har 92 i strl, snart 2 år o lite rultig), george till sonen (110/116, 5½ år o SMAL)

Danafae red stripe klänningen var grymt snygg, men ska man verkligen unna sig nåt så dyrt..
    Är så löjlig med det där... Barnen kan jag köpa hur mkt som helst till, medan jag själv är snål som tusan till mig..
    Sen vill jag ju gärna prova, den ser ju ganska lång ut i modellen, eller? Är inte jättelång, strl S i de flesta kläder.

Glad Påsk!
  • jojoa75
    maugu skrev 2008-03-24 09:21:23 följande:
    Klart du är hönsig, det skulle jag oxå vara..det är läskigt med dåligt väder och bilkörning..Det går säkert bra så vila du..Kram
    Tack!
    Har frågat lite frågor om märken som du kanske känner till?!
    Glad Påsk!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9