Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

maugu skrev 2008-04-27 09:00:09 följande:
    Nej, men du-visst sov Milo dåligt inatt?Det funkar alltid..stackars barn vad vi skyller på dem..fniss...
    Ingen aning om hur han sovit för sen jag kom hem vid 03 har JAG sovit som en stock iaf
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-27 09:31:56 följande:
    TjollaE du kvar eller tog baksmällan knäcken på dej? Vilken storlek hade du i Hummel wct:n?
    Hmm somnade lite med Milo
    Jag har 92 i både jacka och byxa. Skulle lätt kunna ha 86, men det funkar och kommer vara skitlänge! Jättebra muddar längst ner på byxorna....
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-27 11:30:00 följande:
    Okay...hade tänkt köpa 86, var på Bombom igår och där hade dom ju erbjudande på setet för 498 kr, men 92 var det minsta som fanns kvar.Tänkte åka dit en sväng imorgon och hjälpa dom att plocka upp Hummels sommarsuits
    Det var ju billigt! Ja alltså det blir ju stort, men för oss funkar det iaf. Låter som en fin idé att hjälpa dom med det Jag tror jag får en i lådan imorgon eller på tisdag
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-27 19:58:13 följande:
    Åååååååh, äntligen är den min, jag som längtar och letat sååå efter denna bodyn.Hade totalt glömt bort auktionen och blev så glad när jag kollade min mail. Och mitt max bud vart betydligt högre än vad den landade på, det blev ju nästan ett fynd *glad*www.tradera.com/auction/auction.asp min auktion)
    Åh grattis!

Du vad har Liam för storlek i sin kik kid keppa?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-27 20:55:57 följande:
    Tack Han har storlek 1-3 år i kepar, sitter som ett smäck, hade verkligen inte kunnat ha mindre.
    Okaj, då borde ju Milo med kunna ha det. Han är 48 om huvudet.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-27 21:02:16 följande:
    Skrutt var 47 om huvudet på 1 års kontrollen, så 1-3 år borde ju passa Milo också.Är super nöjd med kepsen, och skrutt accepterar den också
    Tack för hjälpen! 1 styck keppa beställd Det blev en grå. 128 kr, tack för det . Nu kanske sambon kan sluta ta på Milo kik kid mössan i fleece som han alltid gör. Senaste igår (bara 20 grader var det...) så hade han tagit på honom den För han tycker den är sååå fin
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-27 21:03:58 följande:
    Skrutt var sååå duktig idag, han har fegat som sjutton med att gå, det har gått bra så länge man håller honom i ena handen.Men idag när vi var ute i trädgården så släppte det, han traskade fram och tillbaka, heeeel nöjd Helt OT kläder, men IdaT strumps ialla fall
    Åh vad duktig han är! Milo är fortfarande likdan fast att det är 2 månader sen han lärde sig gå. Han bara går och går och går hela dagarna. Idag fick han en mini piasavakvast som han traskat med hela dagen
  • Tjollabolla

Godmorgon! Ståålande sol här! Idag blir det massa utelek har jag bestämt

Jag har fortfarande inte fått pengar från 2 tradera köpare som sa att dom satte in förra veckan! *morr*

• Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-04-28 07:54:36 följande:
    Hm... ja det finns några små plagg som ligger o lurar som nästa inköp faktiskt Men vill ha ett erbjudande nu så man kan få ner priset lite
    Vad är det du filurar på? Jag är fortfarande sugen på Villervalla jag
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-04-28 08:18:19 följande:
    Nope det blir ingen VV regnbåge här. Vi har Molos så jag tycker det räcker. Det blir turkos & orange t-shirts med stars, grön/gul t-shirt, turkos knytmössa och filt med stars
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9