Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Smileycat skrev 2008-04-26 08:40:13 följande:
    Morrn morrn.. Somna vid fyra upp vid åtta, blääh.. Men massa kalasande idag så jag måste ju upp..Först till storasyster och gratta barnens kusin som blir ett år idag, sen hem och ha 2- o 3årskalas här samt fira gubben farmor, som blir 80år! Uffh.. Jobbigt men kul! =)*Viskar*Nu har vi lyckats, det blir småsyskon till årskiftet om allt går vägen.. Måste ju bara få säga till "någon", vill ju berätta för hela världen typ..
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATTIS!!!! Näe i denna tråden är det ju inte alls många som läser
    Grattis än en gång och lycka till! såå mysigt!

Godmorgon flicks! Idag ska vi kolla in lite tapeter till huset och sen ska jag vila för att orka med kvällens tjejfest
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

hej flickor! Är det bara jag som är här idag? Jag sitter och fixar håret inför kvällens tjejfest och är redan sugen på en liten cider när jag sitter här och lyssar på Lasse Winnerbäcks dvd... Men inte kan jag väl... redan!

• Tjollabolla
    maugu skrev 2008-04-26 14:51:12 följande:
    Åh vad kul med lite partyDet dröjer för min del...Då kanske det blir "roliga"inlägg från Tjolla ikväll
    tjolla ska hålla sig ifrån fl inatt! hihi

Angelinah: jag hade reklamerat, du kan ju inte använda den!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-04-26 14:59:16 följande:
    Japp! det blir reklamation, tryckknappar ska INTE gå upp så här lätt, det blir ju kjol av den hela tiden..  *dåligt*
    Äh det är välk inte ditt fel att plankan sågar sig fel!! trams .
    Redan öppnat en xider pine-citrus åååå sååå goooottt!!!!!!! Räcka ut tunganCool
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-04-26 15:07:31 följande:
    Ha ha ha Eller hur!!  *dumma gubben* Låter riktigt gott Vi tömde vårt lager igår kväll vi så ikväll blir de bara en folkis  
    Påminn mig imorgon om att jag faktiskt tyckte det var gott
    Phu nästan klar med håret, bara en slinga kvar. Hållt på i 1½ timma nu. Drygt och kramp i armarna
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-04-26 15:24:50 följande:
    Kikar in en snabbis. Är here hos päronen dit jag och Noel promenerat. Sambon jobbar... Ska läsa igenom tråden sen.Angelinah- störtskön bild på Ida i BT! Lite Dallas-Lucy över det hela. Fast Lucy kanske inte hade en bodysuit så ofta... Tjolla- Jag ska gladeligen påminna dig imorgon!  Slingning på gång? kul!
    Nope ingen slingning, lockning! Eller snarare vågning... (nej INTE våfflat! )

Nu ska Tjolla åka iväg. Ha en trevlig kväll flickor så hörs vi i morgon!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-04-27 08:50:34 följande:
    God morgon tjejer!Svea star låter intressant! Var? Tjolla- Är det nu jag ska påminna dig om hur god den där cidern var? Jompa- skönt med lite sovmorgon!
    Ehhh... Ja kanske det kanske  Nu hade den INTE vatt lika god
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2008-04-27 08:54:36 följande:
    Typ-är jag gravid eller?!Det är ju söndag...men isåfall är det ju det som ligger i lagerrensning kategorin-fniss-då har jag ju redan spanat där...åh, vad jag vill att min hjärna ska bli som vanligt igenGravidhormoner..Tack för uppdateringen av datum
    Men vad ska jag skylla på då?!
    Jag är bakis? Funkar det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9