-
KLART att skatten ska ha sommarsuits! Dom är ju underbara!Fantastiska Skatt skrev 2008-04-29 21:48:31 följande:Go'kväll Ser att det gregglas Hummlisar, måste nästan ha t Skatten ändå tror jag Alldeles för coola för att avstå *slutar m sommarsuits nästa sommar*
-
Ja fast inte för sommarsuits! Klart att han kan ha det! Tycker det är stor skillnad mot vanliga suits, dom har vi oxå skippat...Fantastiska Skatt skrev 2008-04-29 21:52:54 följande:jamen jomen du vet... tycker han börjar bli lite stor för suits... Behöver en ny suit-vänlig bebis
-
Godmorgon flickor! Somnade ifrån igår, helt slut av att ha varit ute en hel dag. Rödbränd är jag fortfarande men de börjar lägga sig
Idag är det mulet, sååå skööönt
.
ÅÅÅ idag hoppas jag på 2 tradera paket och lejonbaggysar och kik kid keppa
Jojoa: usch ja det är jobbigt när dom bara måste sticka så där. Förstår verkligen att det är svårt om du jobbar natt med!
Sambon har nu iaf sagt till att åka till Kina mitt i flytten det funkar bara inte, så dom "skulle försöka" lösa det.. Hmm.
-
Äh karlar dom förstår sig inte på det där med vagnar o kläderAngelinah skrev 2008-04-30 07:52:48 följande:God morgon Butte! Jompa-- han sa inte så mycket... Typ... "den ser ju fin ut, men behöver vi två" Åfkårs hade jag många argument varför man har två Nu e de dags för tandläkare och i eftermiddag åker vi till Västerås å firar Valborg, skönt å komma iväg en dag känner jag
Ha så trevligt ikväll!
-
Har du missat det?Buttelina skrev 2008-04-30 08:08:53 följande:just det ja, det är valborg idag vi har inget alls planerat.. gud vad trist
Vi ska ha lite vänner här och grilla o se på basa..
-
Å HoppaButtelina skrev 2008-04-30 08:26:26 följande:sambon ska jobba över både idag och imorgon så jag kommer sitta här och käka korv och pommes med barnen och kolla på glamour
Inte helt illa
-
ÅÅ jag bara måste berätta hur underbart snäll min söta Pappa är (Milos morfar). Vi ska slipa om parketten i huset i ett rum innan vi flyttar in och igår sa pappa att vi ska få det i inflyttningspresent av honom
. Hallå liksom, det kommer ju gå på nästan 4000! Sååå himla snäll är han, min gamle papps
-
Ja ja, men i Ikea kassen går det säkert ner merButtelina skrev 2008-04-30 08:28:38 följande:haha, nån hopping blir det nog inte. har fortfarande e ikeakasse som inte går in i gaberoben
-
Buttelina skrev 2008-04-30 08:33:55 följande:åhh, vad gulligt av honomJa mina föräldrar är underbara för det mesta! Undrar om man blir likadan? Hihi!jompa skrev 2008-04-30 08:36:53 följande:Lilla pappsen, så gulligt. Visst är föräldrar bäst ibland, eller nästan jämt.Mina är oxå så där underbara och ställer alltid upp när man behöver hjälp.
Dessutom är han nog hemma från jobbet med betalning nästa vecka (lite o göra) så han kommer typ måla/tapetsera/lägga golv i hela husettack tack för det! Eller som Milo skulle säga: Taak Taaaak
-
Japp vanlig dag idag! Jag längtar som en tok efter posten så det är bäst för dom att den kommerButtelina skrev 2008-04-30 08:40:25 följande:förresten.. räknas detta som en vanlig dag? det kommer post idag va?