-
Måste få se bild sen! =)Angelinah skrev 2008-04-28 15:11:25 följande:Japp.. byter den, lpl la undan en 92 till mig den e verkligen urfin irl.. Ida kommer bli så tuff i den till sommaren
-
Jag tyckte inte det var lika underbart när jag hittade honom därjompa skrev 2008-04-28 17:39:12 följande:Tjolla: Underbar bild på Milo
-
Beställde i eftermiddagsängeln83 skrev 2008-04-28 19:42:04 följande:Nu har Poppilopp fått in IdaT:s igelkott och lejon baggysar
-
Ofcååårse! Väntat i en evighet på dom! Har både tröja o t-shirt som väntar på baggysarängeln83 skrev 2008-04-28 19:54:42 följande:Ah Lejon baggysar?
-
Lejon är ett måste! jag är inte jättenöjd med hippo kvaliten så jag struntade i igelkottarna. Men lejonen är ett absolut måste!ängeln83 skrev 2008-04-28 20:07:38 följande:Ah, lite pappa/son tid Sparka fotboll o göra andra manliga saker Mm, jag tänkte ju beställa lejon baggys, men efter att jag beställt hipposar o apor så kom jag på att jag ju egentligen inte gillar IdaT:s kläder, så det blir inge mer IdaT här hemma.
-
Godmorgon! Nån som väntar ngt roligt paket idag? Jag tror kanske jag får lite post faktiskt
Åh vad jag är trött på sambons jobb. Nu vill dom skicka honom till Kina igen. Den veckan vi ska flytta!! Ska jag flytta och städa allt själv eller då? OCH ha Milo? *kräker* Sorry, var bara tvungen att klaga lite...
-
Tja, han har sagt att det inte går... Men dom "skulle se om det gick att lösa". Vaddå liksom? Sista veckan i maj och vi måste antagligen lämna 1 juni. Då kan ju dom fixa hit gubbar som packar o flyttar, då får han gärna åkaNovJenny skrev 2008-04-29 08:27:11 följande:Nej! Det går ju inte... Hoppas han slipper åka?Ja dom har ju grym tajmning!Angelinah skrev 2008-04-29 08:26:31 följande:APSELUT!!
-
Dte hade vatt underbartjompa skrev 2008-04-29 08:29:06 följande:Men du om han nu måste åka (vilket vi inte hoppas) så får företaget betala flyttfirma och städfirma så du slipper det. Då kan du bara kolla Milo och tala om för alla var sakerna ska vara.
-
Ja, då hade han mer än gärna fått åka. Tänk o slippa allt det jobbet! Fast så bra lär det inte bli...NovJenny skrev 2008-04-29 08:30:25 följande:Det hade ju varit ganska härligt ändå..
-
Hej flickor! Här har vi varit ute sen 10 i förmiddags =). Är knallröd om armarna, aj aj vad solen tar! Men det brukar gå bort fort på mig, är sällan jag blir röd...
TACK Angelinah för den uuunderbara Hummeln! Sambon OCH morfar tyckte den var stencool! Jag tycker nästan den ser lite ljusblå-lila ut. Sååå finImorgon ska vi testa!
Idag har här varit 5 stycken och tittat på lägenheten så förhoppningsvis blir vi av med den redan 1 juni