Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Fantastiska Skatt skrev 2008-03-25 10:51:02 följande:
    nej nej inte utför, vi blir bara bättre med åren - som ett fint vin vettu' Jag få ff visa leg på systemet  
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-25 11:09:49 följande:
     Jag är nästan säker på att sambon jobbar så det blir nog att N följer med också.Vi får kolla på Uni (Unni) också som ligger vid Smallkids. Hur var det med den där du tipsade om förut Angelinah? Vildnågonting? hur är det med Babyclothes? Tjolla- du får väl hojta till när du är i Sthlm i sommar så får vi dra en runda!Vill nästan shoppa ngt nu. Mest för att fira Noels dag och min bonus
    Bonus? Nu har jag missat nåt.. Grattis om det är en bra bonus!
    Gratta Noel oxå!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-25 11:13:14 följande:
    Tack! Den var inte så bra som förra årets men då var den ju extremt bra också (22 000) också. Denna blev 3800 efter skatt. trevligt!
    Wow! Kul! Vad ska shoppas för 3800 kr då?
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-25 11:16:57 följande:
    Undrar om denna passar bättre till märkeskläder? www.tradera.com/Bodyforlangare_passar_tex_til...Obs! Inte min! Tyvärr blir det nog inte att shoppa upp allt. Skulle behöva fylla på vårt sparkonto som ekar tomt efter en stor räkning på bilen. Men något litet måste jag ju ha. Det är ju ändå surt förvärvade pengar.
    Men jisses...
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-03-25 11:25:57 följande:
    är det?? men åh då kan man ju inte banta
    Absolut inte!! Bantning gäller INTE på våffeldagen, semla-dan, påskafton, julafton, nyårsafton, födelsedagar mm mm mm
  • jojoa75

SmillaMilla
    Superfin kombination av Katvigs appelprint o det röda tyget till din vagn!
    Bilarna är min sons favvis oxå!

• jojoa75

Jag är oxå vaken!

Men nu har väl alla gått o lagt sig kan jag tro.. Satt o kollade tv o umgicks med sambon ikväll *mys*

• jojoa75

Håller med er om småfolks olika kvaliteter!

Såg förresten att "min" ( ) affär, annacill fått in mer småfolk, några kortärmade o regnkläder. Ska försöka hinna dit en dag nu, hon har beställt hem en wheat rosa fleece till Emma som jag ville ha.
    De nya kortärmade var nån röd med tryck iaf, kanske funnits där tidigare, men jag har iaf inte sett dom innan..

• jojoa75
    SmillaMilla skrev 2008-03-26 18:59:51 följande:
    joja: ursnygg klänning. plus till dig som skrev vart du köpt den
    SmillaMilla skrev 2008-03-26 19:04:20 följande:
    och snygga tröjor på lucas. Du har bra smak!
    Tackar!
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-03-26 18:13:09 följande:
    Måste vänta en vecka på resultatet av vad bilderna visade...men de märkte ju att Maia var livrädd för o kissa! Hon väntade verkligen tills de praktiskt taget tryckte på blåsan som var stor som en boll efter de fyllt den med kontrastvätska. Hon är ju sån hemma.....kniper igen o till slut bara ställer sig o skriker när det börjar rinna. Så något fel måste det ju vara...för det ska ju inte göra ont o kissa hela tiden. Eller så kanske det inte gör det längre men hon minns känslan sen alla urinvägsinfektioner så hon fortsätter knipa ändå...Hon låg iaf där på britsen i 20 minuter o knep innan de till slut fick henne till att kissa. Så det lugnande hann ju avta och därför fick de hålla i henne så hårt
    Fy, stackars henne o dig! Skickar en bamsekram!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9