Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

isold2003 skrev 2008-03-24 09:29:23 följande:
    God morgon!  Så tyst här hemma.. Stora killen sover över hos farmor och farfar och lillebror och maken har gått och lagt sig igen efter att ha varit uppe sen kl 6. Jag tror att jag måste gräva lite till i garderoberna efter mer Traderaplagg för sommargarderoberna är ju redan fulla och jag vill ha lite Mini rodini från Slitage på onsdag (20% rabatt). Kanske måste sälja lite mössor också för pojkarna har verkligen hur många som helst..Hoppar ni något idag?
    Shoppade just en redstripe danafae klänning till mig o ett par franka jeans till sonen på phunkycool.
    O jag som inte skulle...
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    isold2003 skrev 2008-03-24 09:41:27 följande:
    Kul! Då kommer vi att vara lika i sommar då Frankajeansen såg urfina ut!
    Tur att vi inte bor grannar då! Cool
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    isold2003 skrev 2008-03-24 09:56:15 följande:
    Vad snö ni har söderut! Och österut med! Här är det fortfarande barmark med någon minusgrad och snålblåst. Trist väder helt enkelt. Jojoa75, klart du är orolig för maken och barnen som ska resa långt i dåligt väder, det är inte kul!
    Tack för att ni e goa mot en hönsig mamma

Gonatt på ett par timmar!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-03-24 09:59:57 följande:
    Ja massa snö.Idag inviger Nikita sitt nya skidställ. Jag hade ju lovat att hon skulle få använda det om det kom snö. Annars var det ju tänkt till nästa säsong... Vem kunde tro att vi skulle få snö nu?Barnen är nu ute och åker pulka för andra gången idag.
    ANDRA gången?? Wow..
    Glad Påsk!
  • jojoa75

Gokväll alla!

Har fått hem min familj nu!

Glad Påsk!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-24 22:29:24 följande:
     När beställde du?
    Zvartaliljan skrev 2008-03-24 22:35:07 följande:
    torsdagen den 13 tror jag det var...börjar också bli orolig nu...
    Har ni inte fått nån orderbekräftelse ens??
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-03-24 22:54:19 följande:
    så nu har jag skickat vinnarmail och alla sover utom jag MYYSIGT   Dessutom mumsar jag på några röda polly Ingen som shoppat idag?
    mumsar på chips Sourcream & pepper = GRYMT goda!

Shoppade franka jeans till Lucas o danafae klänning till mig, det får minsann räcka för en dag!
    Glad Påsk!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-03-24 23:01:12 följande:
    Skönt när sånt är avklarat. Blev det en bra runda?Jag ska börja med automatiska mail nu så slipper man skicka alla.Gott med godis! Jag sitter här med ett glas rött ingen shopping här i alla fall. men fick ju lite saker från päronen som kommit hem.
    Automatiska vinnarmail o mailingbags Kunde INTE ha haft en massa Traderande ute annars!
    Kanonbra hjälpmedel! Cool
    Glad Påsk!
  • jojoa75

Fyller oxå denna veckan.. 33.. Skrikandes
    Nu går det bara utför, eller

Jaja, jag känner mig som 25 o ser ut som 18 ( ) o DET är ju huvudsaken!!!

Glad Påsk!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9