Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Åh idag kom Maias röda WCT-byxor och den fiiina vita frottéjackan med röda ränder från Kik-kid
    Supertufft ihop!! strl.80 i byxorna och 92 i jackan

• Zvartaliljan

Någon som har någon av de nya kik-kid speedy mössorna som vet vilken storlek jag bör ta??? Jag har en gammal rosa här hemma i 1-3 år som nästan är för liten. Men det känns ju gigantiskt o köpa 4år&uppåt till Maia som annars har 48/50 i mössor!

• Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2008-03-20 17:22:49 följande:
    Fasen kom hem och var så glad skulle kolla posten men inga Nova star jeans FY! Dom som sa att dom skulle landa idag besviken jag blev.. jag som köpt ny tröja och allt för han skulle vara så fin imorgon. Jaja..Zvartaliljan: Hej såg ditt mejl
    Haha, så när passar det att jag kommer förbi då?
  • Zvartaliljan

Nu finns bild i BT på Maia i det underbara NovaStar/kikkid-setet

Strl.80 i byxorna och de var stora på henne 92 i jackan och den satt alldeles perfekt, behövde bara vika upp ärmarna lite

NU VILL JAG HA EN LÄCKER MÖSSA TILL MEN KAN INTE BERSTÄMMA MIG!! KIK-KID RÖD SPEEDY ELLER NOVA-STAR RÖD NS-MÖSSA??

• Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2008-03-20 17:47:26 följande:
    Ja jag har dom här så mej spelar ingen roll, men kan Maia ha dom? För det var tänkt till henne?
    Nej de är tänkta som present till en liten kille kan jag svänga förbi imorgon vid 10-tiden? Vill du att jag sätter in pengar på ditt konto eller tar med mig kontanter?
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-20 17:49:11 följande:
    ni som har molos leggings. vad har ni för storlek på dom? hur är dom i storleken?please snabbt svar
    jag har 92 till Maia. De är liiiite stora men de funkar Mätte henne idag på bvc o hon är 84.5cm
  • Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2008-03-20 18:01:48 följande:
    Ja okey hehe tänkte att dom kanske skulle bli lite korta men ja kom du, du vet ju vart jag bor. Du får gärnas sätta in dom.
    Då behöver du maila kontonummer
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-03-20 17:57:42 följande:
    Åhhh så fina byxorna med den där tröjan var, hmmmm inte göra så blir så shopping sugen.
    KÖÖÖP! 25% på sweetfunky ju Jag är alldeles förälskad i detta o Maia verkar också älska det! Måste ju vara jätteskönt. jag försökte ta av henne ajckan nu då jag inte vill att hon skitar ner den men hon protesterade högt!
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2008-03-20 18:16:45 följande:
    hur e katvig-hooden i stl? stor liten? alltså den randiga m luva o ficka fram
    lite liten i storlek tycker jag. Jag har 92 till Maia och då sitter den perfekt. Ganska liten i halsen så jag tror inte den går o få på nån storhövdad bebis direkt. Maia tycker det är lite jobbigt när jag drar den över huvudet på henne och hon har bara ett hunudmått på 46cm!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9