Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-20 19:48:34 följande:
    du har ju den kortärmade tunikan från molo den rosarutiga med orangea kantband. Hur är den i storlek? Tror du 98 hade funkat till isabel?
    Jag har den i 104 till Maia
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-20 20:43:02 följande:
    oj oki har du sett linnet till billigt på tradera!
    VAR???
  • Zvartaliljan

jaha...nu har ni övertygat mig om NS-mössan Finns den fraktfritt någonstans? Eller på lite påskerbjudande kanske?

• Zvartaliljan

Faktiskt det första linnet jag köpt nu! Så det köpet kändes i alla fall befogat Har bara poetrylinnet med rosa rosetten innan och det är ju ett lite finare "festlinne".

Nu har jag slavat med powerlistern i 3 timmar *pust* flera sidor auktioner ute nu i alla fall så man kan betala alla fakturor man dragit på sig Generad

• Zvartaliljan

wiii nu har här shoppats på minpluddevutt Fick ju 30% på hela beställningen då det var min första order där

Det blev den röda NS-mössan, rosa halternecklinnet, rosa kortärmade jackan/tunikan Kik-kid, röd kik-kidkeps och röda starleggings Me  rabatt!

var ju tvungen o tröstshoppa lite då jag fick mail från enzokids att typ halva min beställning inte fanns, så jag strök hela!

• Zvartaliljan
    NovJenny skrev 2008-03-20 23:04:43 följande:
    Vadå? Får alla 30% som inte handlat där?
    Tjollabolla skrev 2008-03-20 23:06:28 följande:
    Hallå det undrar jag med!
    Ja skapa ett konto så får ni 30% på hela ert första köp
  • Zvartaliljan
    Jessys skrev 2008-03-22 18:33:33 följande:
    Hur är småfolks bodysuiter i storlek?Jag har ju en väldigt lång och smal bebis.
    Deras bodysuits är väldigt långsmala i modellen så de kommer passa din bebis perfekt Men gå gärna upp en storlek. Min smalfis har precis vuxit ur 86 i sina småfolkssuit och hon är bara 84.5cm lång och 9.5kg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9