Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-03-20 08:18:21 följande:
    Är det nån kod???
    ja koden är "påsk". Det står att det endast gäller medlemmar men du kan väl maila o fråga om det gäller även dig om du blir medlem nu...
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-03-20 08:21:16 följande:
    men du dras det av sen eller? För jag ser inte rabattpriserna i min varukorg trots att jag loggat in.
    ja det fixar hon väl manuellt sen
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-03-20 08:21:56 följande:
    Ja godmorgon glömde jag, blev ju alldeles till mig när jag såg enzakids erbjudande
    Jo samma här

Det blev tröjor till systerdöttrarna med, de är ju så himla härliga ju
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2008-03-20 08:24:02 följande:
    ZvartaliljanVad var det för erbjudande då? Nån viss % på allt eller?
    Katvigs randiga långärmade tröjor för 99kr/st, sockar 19kr/st, brandjeans 349kr/st m.m var lite blandat
  • Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-03-20 08:42:35 följande:
    Nä, de skär sig verkligen... Mitt röda parasoll blir obrukbart med de orange Å ska man ta orange,rosa,eller gul?
    EYYY!!! Jag hade röd botten och orange fleece och det vara bara sååå läckert Räcka ut tungan Hade villervalla orange/röda stjärnfilt till och det var grymt snyggt!
  • Zvartaliljan

Nu har jag fått tillbaka mina pengar för Molo-hängselbyxorna som jag blev lurad på! Heja Trendsales!
    Wakka Wakka 

• Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-03-20 08:45:39 följande:
    Ja vissa orange röda går ihop men denna oranga är lite annorlunda än fleecen så det bli inte bra.

Ok. Tyckte den såg ungefär likadan ut på bilden, men har ju dock inte sett den irl.

Saknar min bugga nu Gråter

• Zvartaliljan
    philmKarin skrev 2008-03-20 09:25:45 följande:
    Men hur kunde du få pengarna tillbaka? Var det fler som klagat på den säljaren - hur vet de annars att inte byxorna kom bort i posten?Hoppas jag får TS-paket idag
    jag vet inte. Antar att jag kanske inte är den enda som klagat då TS direkt ställde sig på min sida när jag sa att jag inte fått dom. Sen hörde ju aldrig säljaren av sig heller...det får ju en o bli övertygad om att hon lurats så klart!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9