• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • sofie3

Kan nån snäll själ lägga min fina röda bugga i bildtråden??
    Tack på förhand

• madebyinferno
    Emmsan skrev 2008-05-27 08:09:29 följande:
     martina!!! jag skulle så gärna vilja se hur det ser ut på?? så OM o NÄR du orkar kanske du kan ta en bild??;) är du nöjd med det eller är det ett onödigt inköp?? känner att parasoll e lite lurigt när man är ute o går då solen ändrar sej hela tiden parsoll tycker jag e toppen tex om vagnen står still :)
    Har tagit bild nu men lägger in den senare under kvällen, när trollen lagt sig

Tycker Uv-skyddet är kanon, har det som komplement till parasollet (jag och parasoll är inte kompisar tyvärr ).
    Fungerar kanon och skuggar oxå mer än jag trodde (funderade på hur det skulle bli med en sommarsuffla, visst blir det ljusare än en hel suflett men inte så lillfisen störs iaf) det enda MINUSET är väl att den är skitbökig att få på, har inga marginaler öht, typ som nederkant på regnskyddet men när man väl har fått på den nertill åker den av upptill och det gör ju iaf inte regnskyddet  funderar skarpt på att fästa några säkerhetsnålar eller kardborrar innan jag blir tokig Men som sagt, förövrigt är den toppen tycker jag
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • oOrosamarängerOo

Viiiii, igår fick jag min bee och gudam va nice ned är =)) Riktigt skön att köra nu när man kört in sig på den. Krånglig att fälla ihop tillen början , men har du fått in finessen, I like it Enda nackdelen är att den är tung, så inget för backpackande men istortsett alla andra resor

Kan någon svara på detta som flygit med den? Bör man ta av hjulen och tänkte lägga den i bubbelplasten man fick till samt en vanlig flygpåse man får på arlanda.
    Tror ni det räcker? Har inte tänkt köpa bees transportbag nämligen och kan inte släåa på en extra väska, flyger själv med tre barn.
    Tacksam om nån kan svara
    Kyss 

• Amanda
    ewamarie skrev 2008-05-27 11:03:32 följande:
    En färgfråga:Har gult utgått??? Fick precis för mig att vi behöver en gul topp till vår denimbas. Men så hittar jag den inte någonstans.
    Simpleworld har 4 gula toppklädslar kvar i sin butik (i alla fall när jag var där i går) och de har dessutom 30 % på allt (pga ombyggnadsrea))
  • ängeln83
    sofie3 skrev 2008-05-27 12:19:10 följande:
    Tack snälla du e en Ängel!
    Klart jag är
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Fick hem Marimekko dynan från Ditten Datten idag, blev super fin i Buggan, la precis in en bild i BT.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Duntoffla
    Ängeln och Sofie- fina dynor! Hoppas min kommer snart!
    Älskade Noel
  • Mstery

idag ska jag fråga mannen om vi kan beställa idag.. wish me luck. en brun cam blir det nog då

• Emmsan

hoho behöver snabbt råd :) ska beställa sommarsuflett o parasoll till min sand-offwhite.. hm har röd skötväska så vad tror ni om röd sommarsuflett men ett offwhite parsoll??? eller åhhh vad ska jag ta???

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13