• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    MiaAhl skrev 2008-05-26 22:54:50 följande:
    Kajsan - vad blev det för UJ för dig då???
    En cerise -06a. Jag har bild i galleriet!
  • MiaAhl

Den var ju skitläcker!!! Grattis till ett bra köp!

• Infinite Joy

Nu har den långa väntan på mina vagnar börjat. Är jättenöjd med mina val, förutom en fundering som jag fick efter att jag la mig. Tog en cam i sand-offwhite och ett parasoll i orange.... men började fundera på huruvida bees parasoll är lika stora och om de passar till cam? Kanske vill byta parasollet till ett i khaki i sådant fall..... vad säger ni?

Bee tog jag i khaki och med en extra sommarsuflett. Vilken ståbräda funkar till denna vagn (vet att det har tagits upp, men orkar inte leta igenom alla sidor).

• Dis

Jag saknar verkligen buggan som jag sålde. Vill inte göra mig av med min Bee heller. Skulle gärna vilja ha en UJ också. Har en Brio Happy och en Hesba. Ska sälja Brion, men kommer nog inte få igenom att ha 3 vagnar här hemma :/

• madebyinferno
    Emmsan skrev 2008-05-26 23:25:45 följande:
    ingen som har uv skyddet till camen?
    Jag har, vad är det du undrar??
    Infinite Joy skrev 2008-05-27 05:01:56 följande:
    Nu har den långa väntan på mina vagnar börjat. Är jättenöjd med mina val, förutom en fundering som jag fick efter att jag la mig. Tog en cam i sand-offwhite och ett parasoll i orange.... men började fundera på huruvida bees parasoll är lika stora och om de passar till cam? Kanske vill byta parasollet till ett i khaki i sådant fall..... vad säger ni?Bee tog jag i khaki och med en extra sommarsuflett. Vilken ståbräda funkar till denna vagn (vet att det har tagits upp, men orkar inte leta igenom alla sidor).
    Tror man får med två fästen till parasollet så den ska passa bägge vagnarna - men jag är inte säker så jag bollar den frågan vidare

Kör buggyboard till bee och det finns extra fästen att köpa löst så man kan ha den till cammen också
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Linda Al

Ahhh, nu beställde jag en cam igår. Nu har jag fjärilar i magen av längtan. Det blev en del tillbehör, nice. Men det är ju lättare att plocka på sig, när killen betalar

Men sen hade jag ändå en liten fundering så här i efterhand. Är det någon viktgräns på liggdelen? Som jag fattade det så är upphängningen inte lika "fast" som sitt(?), håller det för samma vikt (17kg)? (har en liten tjockis här hemma )

• Acke

Parasollen för året verkar vara "nya", dvs med fästen som passar både Cam(Gecko/Frog) och Bee.

Jag köpte nytt parasoll för någon vecka sedan till mitt nyinköp en beg Cam...och hade stora problem att få fast det vid ramen ( som jag sett att andra har), kunde bara fästa det på chassit. Men fick svaret av min svägerska i helgen. Hon har ett parasoll som är inhandlat i höstas med ett annat "större" fäste än jag har.

Alltså, till frågan ovan, kan man använda samma parasoll både på Bee & Cam men med olika fästen!

Linda Al - det finns en viktgräns på liggdelen också..kommer dock inte ihåg vilken. Står nog på deras hemsida eller i instruktionsboken.

Bara så att ni vet!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13