• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • AsfaltsBlomma

Där är den ju! Fastnade för en annan modell oxå. Denna: www.mammashop.se/product.asp&sub=71&page=1

Men har inte sett nån bild där den hänger på en vagn dock.

mamma2003 skrev 2008-05-27 08:46:41 följande:
    Såvitt jag vet är det ingen här i tråden som har en sån modell från Gaia & Ko
  • Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-05-27 08:46:41 följande:
    Såvitt jag vet är det ingen här i tråden som har en sån modell från Gaia & Ko
    Den är ju grymt lik Skip Hop duon
    Älskade Noel
  • Emmsan
    Unna skrev 2008-05-27 09:08:26 följande:
    Bild-googlade men hittade inte bild på Cam, men det är ju samma utförande...www.babyshack.com/product_images/sun%20shade....
    ahha.. men det ser ju toppen ut även på liggdelen;) tusen tack nu ska jag bara bestämma färg på parsollet oxå då ju.. vill ha mååånga :(
  • Mamma till Cleo och Abbe

Spinner vidare på parasoll-frågan. Någon som har en bild på hur det sitter? Vet att det fanns en uppe förut men hittar inte hur mycket jag än bläddrar i alla sidor...

Vi har fått hem vårt parasoll som är superfint och satt på det. Jag får dock känslan av att vi inte riktigt får till det så där perfekt som jag tror att det ska vara med tanke på att vi har världens bästa vagnFlört Hur liksom inklar man parasollet på bästa sätt för att undvika solen? Har ni sufletten helt uppe eller hur gör ni??? Ge en ovetandes lite tips för snart är det dags för den lilla att kika ut och sol har jag beställt heeeeeela sommaren...

Trollet BF 11/6-08
  • Mamma till Cleo och Abbe

Hm, hittade en bild med parasoll och jag tror vi gjort rätt. Det där med "vinklingen" kanske löser sig med tiden...

Trollet BF 11/6-08
  • jule
    Aljas79 skrev 2008-05-27 10:35:23 följande:
    Hm, hittade en bild med parasoll och jag tror vi gjort rätt. Det där med "vinklingen" kanske löser sig med tiden...
    tyckte som du i början men man lär sig hur parasollen ska sitta bäst beroende på hur solen står grattis till liten bebbe inte långt kvar nu åsg jag...
  • Stargirl
    Aljas79 skrev 2008-05-27 10:24:59 följande:
    Spinner vidare på parasoll-frågan. Någon som har en bild på hur det sitter? Vet att det fanns en uppe förut men hittar inte hur mycket jag än bläddrar i alla sidor...Vi har fått hem vårt parasoll som är superfint och satt på det. Jag får dock känslan av att vi inte riktigt får till det så där perfekt som jag tror att det ska vara med tanke på att vi har världens bästa vagn Hur liksom inklar man parasollet på bästa sätt för att undvika solen? Har ni sufletten helt uppe eller hur gör ni??? Ge en ovetandes lite tips för snart är det dags för den lilla att kika ut och sol har jag beställt heeeeeela sommaren...
    Du får vända och vrida så att där solen är är också parasollet Var inte rädd att bäja och vrida. Parasollet tål en hel del
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    AsfaltsBlomma skrev 2008-05-27 09:08:30 följande:
    Där är den ju! Fastnade för en annan modell oxå. Denna: www.mammashop.se/product.asp&sub...Men har inte sett nån bild där den hänger på en vagn dock.
    Jag har i galleriet.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13