• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Infinite Joy

Nu ska jag snart trycka ac beställningen.... gör jag rätt som tar sand-offwhite nu?
    Tar en ståbräda också....

Mer tillbehör beställer jag om någon vecka då jag ska skicka efter en bee (den jag köpte var inte ok). Finns det något jag inte klarar mig utan som jag bara måste beställa med en gång?

• trebarnsliv

Kajsan: Funkar hotmail om man vill vara med i bytestråden? Eller vad funkar bäst?

• fröken ida

Jag är jättenöjd med rymligheten men jag vet att det är några här som tycker Hobon är opraktisk. Jag har inte upplevt det så men jag har inget att jämföra med.

Jag köpte såklart väskan i en amerikansk webshop. Här köps inget till Sverigepriser Det finns massor av webshoppar här som säljer OiOi och jag har inte hört nått negativt om nån. Vilket mönster ska du ha i såfall?

trebarnsliv skrev 2008-05-26 20:28:14 följande:
    fröken ida skrev 2008-05-26 20:10:47 följande:
    Nu har jag tittat. Tack!!!Ser ut att rymma mycket. Var beställde du din?
  • mallan brallan

Boppan78: Det kan gå utan kvitto. Skulle nåt hända är det bara att maila direkt till bugaboo å ange serienummer!
    Däremot ska det va ett riktigt bra pris du får, eftersom man kan få en ny Cam med 2 års garanti för drygt 7400 på www.babytrader.eu

• Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-26 20:45:17 följande:

Kajsan: :-O Är du otrogen?!Vill du veta en hemlis? Jag har oxå sneglat på UJ... Men bara sneglat! Jag är iallafall Bugaboo trogen.
    Ja, lite men jag tröstar mig med att den är till storasyster, och bara kommer får gå ut när lillasyster och pappa är med.
    Och där är ju camen eller Been med också
  • ewamarie
    Infinite Joy skrev 2008-05-26 20:12:47 följande:
    Klickar man bara fast fästen för maxi-cosi? Och är det samma till cam och bee? Undrar om det är enkelt att byta mellan vagnarna eller om två uppsättningar krävs?Samma fråga om mugghållaren?Och sist... är bb egna ståbräda bäst? Är Tinytotstolen användbar eller bara onödig?
    För oss är TinyTot-stolen perfekt!! Bebisen har inte kommit än men Mira sitte hellre på pallen än i vagnen. Jag satte på brädan och stolen för ca en månad sedan, bara för att testa, och nu vill Mira inte att jag skall ta av den
    Inte mig emot. Hon kommer ju bara att få åka på dbrädan/pallen snart ändå.
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Infinite Joy
    ewamarie skrev 2008-05-26 21:33:33 följande:
    För oss är TinyTot-stolen perfekt!! Bebisen har inte kommit än men Mira sitte hellre på pallen än i vagnen. Jag satte på brädan och stolen för ca en månad sedan, bara för att testa, och nu vill Mira inte att jag skall ta av den Inte mig emot. Hon kommer ju bara att få åka på dbrädan/pallen snart ändå.
    Hur gammal är hon?
  • loveliva
    Kajsan skrev 2008-05-26 21:21:27 följande:
    mallan brallan skrev 2008-05-26 20:45:17 följande: Ja, lite men jag tröstar mig med att den är till storasyster, och bara kommer får gå ut när lillasyster och pappa är med.Och där är ju camen eller Been med också
    Jag har också köpt en UJ Som komplement till buggan
  • Azel
    Isanna skrev 2008-05-26 20:25:09 följande:
    Massköp tack! En till mig med! Pretty please?!
    Hmmm, jag ska tänka. Synd bara att jag kan inte lämna den personligen till dig sen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13