• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Infinite Joy

Tack för alla svar! Ni är verkligen för gulliga.

Jag köpte bb egna ståbräda och en stol till tösen. Ska köpa buggyboard till been senare då. Och så ska jag ha vinterhjul... är de luft eller foam?

Sedan en fråga till angående parasoll.... jag gillar egentligen inte parasoll då jag tyckte att det funkade jättedåligt på vår UJ. Det var svajigt, jobbigt att få fast på vagnen och besvärligt att justera som jag ville ha det. Istället har jag använt solfilt. Hursomhelst så slutade det ändå med parasoll i varukorgen och så här i efterhand funderar jag om jag ska stryka det ur beställningen (om det går). Men på bilderna i bildtråden ser parasollet större och stabilare ut än OTH. Därför undrar jag hur det egentligen är? Ni som har använt/använder parasoll, funkar det bra?

• Emmsan

martina!!! jag skulle så gärna vilja se hur det ser ut på?? så OM o NÄR du orkar kanske du kan ta en bild??;) är du nöjd med det eller är det ett onödigt inköp?? känner att parasoll e lite lurigt när man är ute o går då solen ändrar sej hela tiden parsoll tycker jag e toppen tex om vagnen står still :)

• SmillaMilla
    Infinite Joy skrev 2008-05-27 08:07:50 följande:
    Tack för alla svar! Ni är verkligen för gulliga.Jag köpte bb egna ståbräda och en stol till tösen. Ska köpa buggyboard till been senare då. Och så ska jag ha vinterhjul... är de luft eller foam?Sedan en fråga till angående parasoll.... jag gillar egentligen inte parasoll då jag tyckte att det funkade jättedåligt på vår UJ. Det var svajigt, jobbigt att få fast på vagnen och besvärligt att justera som jag ville ha det. Istället har jag använt solfilt. Hursomhelst så slutade det ändå med parasoll i varukorgen och så här i efterhand funderar jag om jag ska stryka det ur beställningen (om det går). Men på bilderna i bildtråden ser parasollet större och stabilare ut än OTH. Därför undrar jag hur det egentligen är? Ni som har använt/använder parasoll, funkar det bra?
    Hej,
    jag hade också en uj förut och då funkade inte parsollet, precis så som du beskriver. på buggan tycker jag det funkar kanon, sitter som berget. Så jag rekomenderar faktiskt parasollet.
  • Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-27 08:07:50 följande:
    Tack för alla svar! Ni är verkligen för gulliga.Jag köpte bb egna ståbräda och en stol till tösen. Ska köpa buggyboard till been senare då. Och så ska jag ha vinterhjul... är de luft eller foam?Sedan en fråga till angående parasoll.... jag gillar egentligen inte parasoll då jag tyckte att det funkade jättedåligt på vår UJ. Det var svajigt, jobbigt att få fast på vagnen och besvärligt att justera som jag ville ha det. Istället har jag använt solfilt. Hursomhelst så slutade det ändå med parasoll i varukorgen och så här i efterhand funderar jag om jag ska stryka det ur beställningen (om det går). Men på bilderna i bildtråden ser parasollet större och stabilare ut än OTH. Därför undrar jag hur det egentligen är? Ni som har använt/använder parasoll, funkar det bra?
    känner som du med parasoll på uj bara svajar o är ivägen skymmer hela liggdelen så man inte ser lillen juh ;)
  • Azel

Jag köpte igår en extra UV sufflet till vagnen istället för parasoll

• Infinite Joy

Sommarsuflett och UV-skydd är ju ett alternativ till den lilla. Stora tjejen skulle nog vägra uv-skydd. Tog dock solsuflett till been. Tror inte att tösen vill ha parasoll heller nämligen.

Så fär på parasoll.... orange eller khaki till sand-offwhite vagn (khaki bee, men med sommarsuflett)?

• AsfaltsBlomma

Ok, tack! Får se om jag kan hitta den.

Någon som har en Gaia & Ko på sin bugga? Bild kanske?

mamma2003 skrev 2008-05-26 17:09:46 följande:
    Japp.AsfaltsBlomma: Väskan som liknar Skip*hop är antagligen från Gaia & Ko.Lottetottan: Hur gick det med din punka? När jag skulle pumpa mitt hjul första gången så trodde jag att pumpen var sönder. Men till slut så upptäckte jag att ventilen åkt ner i fälgen så att pumpens "pigg" som öppnar ventilen inte bottnade. Så om du inte kommit iväg till någon cykelaffär ännu så kolla först om du kan dra upp ventilen lite mer.Amanda: Fanns det några åkpåsar kvar på Simpleworld?
  • fröken ida

Om du syftar på Bugabootillbehör så har jag hittills enbart handlat på www.strollers.com. Sen har jag köpt tygblöjor och skötväskor från andra webshoppar men det var inte det du tänkte på eller?

Sweetsugar skrev 2008-05-26 22:51:19 följande:
    fröken ida skrev 2008-05-26 21:01:07 följande:
    Hej!Vilka sidor från usa brukar du handla? Är lite nyfiken, har försökt kolla runt, men hittar inte så många som säljer olika tillbehör....
  • Unna

Bild-googlade men hittade inte bild på Cam, men det är ju samma utförande...

www.babyshack.com/product_images/sun%20shade.jpg

Emmsan skrev 2008-05-27 08:09:29 följande:
     martina!!! jag skulle så gärna vilja se hur det ser ut på?? så OM o NÄR du orkar kanske du kan ta en bild??;) är du nöjd med det eller är det ett onödigt inköp?? känner att parasoll e lite lurigt när man är ute o går då solen ändrar sej hela tiden parsoll tycker jag e toppen tex om vagnen står still :)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13