• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Infinite Joy

Nu har jag beställt min cam.... ska ta en bee med en gång när jag ändå håller på. Fråga bara.... är sommarsufletterna bra? Är parasollet lika krångligt som till UJ?

• Kajsan
    loveliva skrev 2008-05-26 21:43:31 följande:
    Jag har också köpt en UJ Som komplement till buggan
    Ja, det tycker jag verkar som ett bra komplement!
  • madebyinferno
    Infinite Joy skrev 2008-05-26 20:12:47 följande:
    Klickar man bara fast fästen för maxi-cosi? Och är det samma till cam och bee? Undrar om det är enkelt att byta mellan vagnarna eller om två uppsättningar krävs?Samma fråga om mugghållaren?Och sist... är bb egna ståbräda bäst? Är Tinytotstolen användbar eller bara onödig?
    Har testat buggyboard och bb´s egna och om man bortser från tiny tot stolen så föredrar jag buggyboarden, men nu älskar ju min tös sin lilla stol så därför rullar vi bb´s egna
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-26 22:07:25 följande:
    Ja, det tycker jag verkar som ett bra komplement!
    grattis till en fin vagn ;) hehe
  • madebyinferno
    Infinite Joy skrev 2008-05-26 21:37:50 följande:
    Hur funkar det att fälla upp brädan då?
    Jag plockar av stolen och lägger den i varukorgen och fäller upp brädan som vanligt, vill jag ha gott om plats utan att skita ner mig av misstag plockar jag även av hjulet på brädan
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Sweetsugar

fröken ida skrev 2008-05-26 21:01:07 följande:

Jag är jättenöjd med rymligheten men jag vet att det är några här som tycker Hobon är opraktisk. Jag har inte upplevt det så men jag har inget att jämföra med.Jag köpte såklart väskan i en amerikansk webshop. Här köps inget till Sverigepriser Det finns massor av webshoppar här som säljer OiOi och jag har inte hört nått negativt om nån. Vilket mönster ska du ha i såfall?
    Hej!
    Vilka sidor från usa brukar du handla? Är lite nyfiken, har försökt kolla runt, men hittar inte så många som säljer olika tillbehör....
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-05-26 22:37:22 följande:
    Har testat buggyboard och bb´s egna och om man bortser från tiny tot stolen så föredrar jag buggyboarden, men nu älskar ju min tös sin lilla stol så därför rullar vi bb´s egna
    Nu har jag köpt Byggyboarden, tänkte prova den i morrn men nu har jug ju en UJ att testa också *lyxproblem *
    Men den verkar smidigare än Bugaboos!
  • MiaAhl

Hi girls,

Long time no see, får man väl nästan säga. (Till er nya i gänget så är jag en av Buggis inventarierna nästan, hade hand om tråden i 2007).

Har ju varit UJ ägare ett bra tag nu, men fick för stod Buggis saknad, och har nu kompletterat UJn med en röd BEE i helgen. Gud va jag har saknat Bugaboo säger jag bara.... En helt underbar vagn, och med den rätta buggis känslan när man kör. Nu skall här inhandlas tillbehör säger jag bara....

Ingen här som syr sufletter till Bee?

• MiaAhl

Kajsan - vad blev det för UJ för dig då???

• Kajsan
    MiaAhl skrev 2008-05-26 22:53:42 följande:
    Ingen här som syr sufletter till Bee?
    Att sy till bee är praktiskt taget omöjligt, en helt annan sak än att sy till Camen, tyvärr
    Men visst är det en finfin vagn!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13