• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fru Indosaurie
    Emmsan skrev 2008-05-29 23:13:33 följande:
    nja jag fick det INTE av ngn i tråden ;) haha men jag delar gääärna med mej när jag fått det om ngn annan vill ha
    jag har ett stort ha-begär, jag vill ha allt Cool
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Micjah

Men...vad menar alltså Babytrader med det där...
    Så alla vi med trasiga chassin har använt det på fel sätt då eller?
    Och lastat för tungt? Känns ju troligt om det bara va nån enstaka med problemchassin, men nu råkar det ju finnas en hel del..

Eller har jag tolkat deras mail konstigt pga att ögonen går i kors??

• regret

Vi har också problem med vårt nya chassi, måste få det utbytt, går knappt att köra vagnen med det. Så irriterande! Är det många som har haft problem?

• Micjah

Men det måste väl ha blivit nåt fel i konstruktionen av nya chassit iom att det är fel på så många?
    Jag är inne på mitt andra chassi nu som är tillverkat i april -08, efter en veckas användande släppte höger sida..
    Mitt första tillverkat dec-07 hände det samma sak med, men det hann jag använda i 3 mån.

Hade förr en Cam med gamla chassit och använde det flitigt i 8 mån utan nåt fel alls..trist att det har blivit såhär nu!!

• Emmsan
    Micjah skrev 2008-05-29 23:19:58 följande:
    Men...vad menar alltså Babytrader med det där...Så alla vi med trasiga chassin har använt det på fel sätt då eller?Och lastat för tungt? Känns ju troligt om det bara va nån enstaka med problemchassin, men nu råkar det ju finnas en hel del..Eller har jag tolkat deras mail konstigt pga att ögonen går i kors??
    jag tolkar det som om att Om det glider med för hög dvs över 25 kg belastning ja då har man lastat för tungt eller tagit i för mycket när man testdrar i det ...dvs glider det om man tar i så hårt så är det OK.. annars är det en reklamation
  • regret

Micjah: Vi hade gamla chassit i nästan två år och det var toppen! De nya chassina (vårt är från dec-07) verkar vara utav mycket sämre kvalitet. Det är på högersidan på vårat som det har släppt också. Har kontaktat barnbutiken för två veckor sen och de sa att det kunde dröja upp till en månad innan man fick svar!

Emmsan: Har läst igenom lite nu och så tolkar jag det också.. men vi har inte tagit i hårt alls och det glider ändå. 25kg är ju mycket. Hur ska man kunna mäta det korrekt egentligen?

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-29 23:15:30 följande:
    eller så kanm jag sy dem åt er hahahahahaha
    YEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Emmsan
    regret skrev 2008-05-29 23:30:17 följande:
    Micjah: Vi hade gamla chassit i nästan två år och det var toppen! De nya chassina (vårt är från dec-07) verkar vara utav mycket sämre kvalitet. Det är på högersidan på vårat som det har släppt också. Har kontaktat barnbutiken för två veckor sen och de sa att det kunde dröja upp till en månad innan man fick svar! Emmsan: Har läst igenom lite nu och så tolkar jag det också.. men vi har inte tagit i hårt alls och det glider ändå. 25kg är ju mycket. Hur ska man kunna mäta det korrekt egentligen?
    det är ju jättesvårt men jag kan säga att tex om det glider då man trycker ner vagnen för att tex komma up för en trottoar då är det reklamation.. samt som den jag kände på i affären där gled det ju utan att jag tog i alls... 25 kilo är ganska mycket tryck faktiskt nästan så man får hänga sej på handtaget så OM jag hade sett att mitt chassi hade rört sej bara jag drog med ena handen så hade jag lätt reklamerat
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-29 23:32:23 följande:
    YEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    men du får f-n köpa tyget själv ;) resten fixar jag hehe
  • Dis

Ahh det måste ju hålla för normal användning? Så många kan väl inte ha handskats "vårdslöst" med sina dyrgripar.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13