• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Infinite Joy
    Emmsan skrev 2008-05-29 23:36:04 följande:
    näh  nu ska jag upp o drömma om min bugga som är i malmö måtte den hinna komma imorgon  natti natti
    Den kommer alldeles säkert idag. Fick ju bee dagen efter att den hade reggats i malmö. Bor i sthlm.

I natt verkar min cam ha lämnat tyskland... men en natt för sent. Får trösta mig med biet.
  • Weklund
    Emmsan skrev 2008-05-29 23:13:33 följande:
    nja jag fick det INTE av ngn i tråden ;) haha men jag delar gääärna med mej när jag fått det om ngn annan vill ha
    åh sulle vara guldvärt juh
    (¯`°?.¸ ♥ Åker man V8 behövs ingen stereo ♥ ¸.?°´¯)
  • Infinite Joy

Men förresten, det verkar ju helknasigt att man ska behöva skicka det defekta chassit innan man får ett nytt. Ska man behöva köpa två vagnar tycker de?! Det kan ju faktiskt ta tid med leveransen och i värsta fall går man utan vagn i 3-4 veckor. Jag hade fått för mig att problemet var åtgärdat, men tydligen inte då jag såg att någon hade fått ett defekt chassi som var tillverkat april -08. Vad dåligt av bb att inte ha lyckas lösa detta på hela den här långa tiden. Hoppas verkligen att det inte drabbar mig, verkar krångligt.

• änglamamma

åhhh jag skulle vilja ha på båda!!!
    PLEEEASSE...

Emmsan skrev 2008-05-29 23:14:11 följande:
    har även mönster på sittdynor om ngn vill ha ;)
  • Cococo

Någon som vet vart man kan hitta nr på chassi om klisterlappen är borta?

• Emmsan

hahah posten är heeeelt jäkla otrolig.. min vagn va ju i malmö igår dvs 2 timmar härifrån varfööööööööör i heeela friden har de skickat upp den till jönköping inatt????? grrr kunde lika gärna hämtat den själv idag juh ;) jajaj håller fortfarande tummarna att det blir en hääärlig helg med buggan hemma..

• RååSa BuBBlan

Nä, vad e det jag läser??

Har BB börjat krångla med reklamationer?  Menar dom att man ska skicka tbax chassit för test, stå utan vagn, sen få tbax antingen det man skickat som är felaktigt, eller vänta lääääänge på ett nytt med en vagn ståendes i ett hörn obrukbar?

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-30 01:29:08 följande:
    fixar du en sufflett då oxå eller
    jajamen men jag måste bara provsy en till mej själv först så mönstret stämmer med sömsmån o annat haha hade ju varit kul om man sydde för små sufletter ;) i helgen ska jag åka till mairo o inhandla lite tyger... ska bli såå kul måste ju sy en skötväska nu oxå när jag fick ett toppen mönster av potatis
  • Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-30 05:45:02 följande:
    Den kommer alldeles säkert idag. Fick ju bee dagen efter att den hade reggats i malmö. Bor i sthlm.I natt verkar min cam ha lämnat tyskland... men en natt för sent. Får trösta mig med biet.
    har diu kolar postens hemsida oxå? för den uppdaterades tidigare än dpd sidan ;)
  • thj
    Angelinah skrev 2008-05-30 08:07:24 följande:
    Nä, vad e det jag läser??Har BB börjat krångla med reklamationer?  Menar dom att man ska skicka tbax chassit för test, stå utan vagn, sen få tbax antingen det man skickat som är felaktigt, eller vänta lääääänge på ett nytt med en vagn ståendes i ett hörn obrukbar?
    Det gäller nog bara BT.
    De har inte dragit in de deffekta chassina till bugaboo utan bara lämnat ut nya.
    Alla dåliga chassin vill bugaboo ha tillbax.
    Blir ingen billig historia för BT att betala alla chassin som ej kommit åter till bugaboo.
    Så det är nog därför de är så försiktiga nu..

En del av de trasiga chassin har nog även dragits isär med våld alltså inte normal slitage,av de chassin bugaboo har fått åter..

Bugaboo krånglar inte De är lika rara och tillmötesgående som alltid..

Måste passa på att fråga har du fått din nya vagn?

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13