• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan

näh  nu ska jag upp o drömma om min bugga som är i malmö måtte den hinna komma imorgon  natti natti

• Emmsan
    Dis skrev 2008-05-29 23:35:25 följande:
    Ahh det måste ju hålla för normal användning? Så många kan väl inte ha handskats "vårdslöst" med sina dyrgripar.
    nää sant o får jag en vagn som glider minsta lilla så ska jag ta i för kung o fosterland så den glider ännu mer bara för att få reklamera den hahaha
  • Liam o Engla

å man blir ju galen på dessa chassifel! skitsvårt att bedömma det där med 25kg. och hursom helst, det måste ju va nåt fel eftersom det bara är högersida som åker upp på allas chassin. hade det varit så att handtaget glider upp för att man lastat för tungt så borde väl det glida upp på båda sidor? eller?
    jag har väntat på mitt tredje chassi i 5-6v nu från babytrader o nu får jag ju förklaring varför det dröjer så...

Liam 051107 Engla 070504
  • Emmsan
    Liam o Engla skrev 2008-05-29 23:38:54 följande:
    å man blir ju galen på dessa chassifel! skitsvårt att bedömma det där med 25kg. och hursom helst, det måste ju va nåt fel eftersom det bara är högersida som åker upp på allas chassin. hade det varit så att handtaget glider upp för att man lastat för tungt så borde väl det glida upp på båda sidor? eller? jag har väntat på mitt tredje chassi i 5-6v nu från babytrader o nu får jag ju förklaring varför det dröjer så...
    men har ditt glidit direkt du fått hem det eller efter ett tag? man blir ju nervös nu
  • Liam o Engla

mitt första började glida efter nån vecka. mitt andra så dröjde det några månader (eftersom jag mest använde syskonvagn) innan handtaget började glida.
    men nu verkar det skitjobbigt att reklamera. tänk om man skickar tillbaks chassit så blir det inte godkänt, typ att det krävs 26kg för att det ska glida. ska man då köra runt med ett handtag som åker upp av sig självt bara för att det inte är godkänd reklammation?

Liam 051107 Engla 070504
  • Liam o Engla

kollade just min mail o nu har även jag fått samma info från babytrader. suck

Liam 051107 Engla 070504
  • Emmsan
    Liam o Engla skrev 2008-05-29 23:42:39 följande:
    mitt första började glida efter nån vecka. mitt andra så dröjde det några månader (eftersom jag mest använde syskonvagn) innan handtaget började glida. men nu verkar det skitjobbigt att reklamera. tänk om man skickar tillbaks chassit så blir det inte godkänt, typ att det krävs 26kg för att det ska glida. ska man då köra runt med ett handtag som åker upp av sig självt bara för att det inte är godkänd reklammation?
    ja o så verkar det ju som om man ska skicka tillbaka chassit innan man får ett nytt?1 jag har fler vagnar men det kanske inte alla har ju!! skit dåligt :(
  • blingring

Ngn som testat nya babyskyddet, ser så fin ut

(Inte läst tråden på ett tag, så kanske pratats om tidigare).

Men min lilla tjej måste ha större stol nu, typiskt, får bli till nästa.

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-29 23:34:53 följande:
    men du får f-n köpa tyget själv ;) resten fixar jag hehe
    fixar du en sufflett då oxå eller
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13