• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    thj skrev 2008-05-30 08:43:02 följande:
    Det gäller nog bara BT.De har inte dragit in de deffekta chassina till bugaboo utan bara lämnat ut nya.Alla dåliga chassin vill bugaboo ha tillbax.Blir ingen billig historia för BT att betala alla chassin som ej kommit åter till bugaboo.Så det är nog därför de är så försiktiga nu..En del av de trasiga chassin har nog även dragits isär med våld alltså inte normal slitage,av de chassin bugaboo har fått åter..Bugaboo krånglar inte De är lika rara och tillmötesgående som alltid..Måste passa på att frågahar du fått din nya vagn?Kramizz
    Men hej på dig

Allt väl med dig o barnen?

Aha.. så det har med BT att göra, då e jag med... Ja dom har ju ett gäng chassin på vift antar jag som dom inte krävt åter..

Men mitt chassi glider rätt lätt nu å chassit blir snett   måste ju bli en enorm påfrestning på andra delar av chassit iom sneställningen?

Näpp!! Ingen ny vagn än tyvärr, å nästa vecka åker vi på semster å den lär inte hinna komma innan dess tror jag...
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • thj
    Angelinah skrev 2008-05-30 08:50:30 följande:
    Men hej på dig Allt väl med dig o barnen? Aha.. så det har med BT att göra, då e jag med... Ja dom har ju ett gäng chassin på vift antar jag som dom inte krävt åter..Men mitt chassi glider rätt lätt nu å chassit blir snett   måste ju bli en enorm påfrestning på andra delar av chassit iom sneställningen?Näpp!! Ingen ny vagn än tyvärr, å nästa vecka åker vi på semster å den lär inte hinna komma innan dess tror jag...
    Hej
    Allt bra här hoppas det är fint med  er med
    Oh semester så mysigt

Kan kolla underdagen ang vagnen

Kramizz
  • RååSa BuBBlan
    thj skrev 2008-05-30 08:54:12 följande:
    HejAllt bra härhoppas det är fint med  er medOh semesterså mysigtKan kolla underdagen ang vagnenKramizz
    Japp... allt toppen här med

Ja semester behöver man verkligen nu känner jag... sola o bada lite

Vill du göra det?  Gulligt av dig Kyss

Fick prel besked slutet av Maj, hade hoppats det skulle hålla...
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • thj
    Angelinah skrev 2008-05-30 08:58:38 följande:
    Japp... allt toppen här med Ja semester behöver man verkligen nu känner jag... sola o bada lite Vill du göra det?  Gulligt av dig Fick prel besked slutet av Maj, hade hoppats det skulle hålla...
    Självklart kollar jag det
    Kramizz
  • myHappiness

Nu har jag gjort bort mig, gav bort mitt chassi till en tjej här inne, då jag väntade på ett ersättningschassi från babytrader, som jag fortfarande inte fått. Nu vill de ha chassit tillbaks!

Vad sjutton gör jag då???
    Pinsamt ju. Men behöver ju ett fungerande chassi.

• Infinite Joy
    Emmsan skrev 2008-05-30 08:06:06 följande:
    hahah posten är heeeelt jäkla otrolig.. min vagn va ju i malmö igår dvs 2 timmar härifrån varfööööööööör i heeela friden har de skickat upp den till jönköping inatt????? grrr kunde lika gärna hämtat den själv idag juh ;) jajaj håller fortfarande tummarna att det blir en hääärlig helg med buggan hemma..
    Åååh, vad irriterande.
  • Duntoffla
    thj- jag frågade dig förut om gula parasoll. Du sa att ni inte hade hemma men kunde ta hem. Vet du om ni kommer få in överhuvudtaget? Enligt 1.klass så var de citrongula utgående modell Så typiskt mig att alltid vilja ha det när det slutar tillverkas
    Älskade Noel
  • Emmsan

tudeliiiloooo tralllalla tjoho min vagn kom till karlskrona kl 08 imorse här ska köras bugga i helgenn e såååål ycklig

• Infinite Joy
    Emmsan skrev 2008-05-30 09:44:18 följande:
    tudeliiiloooo tralllalla tjoho min vagn kom till karlskrona kl 08 imorse här ska köras bugga i helgenn e såååål ycklig
    Vad skoj!
  • Infinite Joy

Glömde säga det att dottern fick provsitta bee igår. Först kommenderade hon oss ut på promenad och blev såå ledsen när hon var tvungen att kliva ur vagnen snabbt för att klä på sig. Sedan mös hon som bara den i vagnen. Hon älskade den! Får se hur det går när jag ska försöka låta lillebror åka vagn... hade ju tänkt att tösen skulle ha ståbräda.

Säljer barnbutiken kiddyboard?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13