• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Olivia och Max
    Emmsan skrev 2008-05-30 15:06:06 följande:
    denna sitter liksom längre upp ser ut som den har hoppat ur??
    Näääe, ser ok ut....iaf på bilden.
    Snygg vagn!!
    De svarta är bara förpacknings material
  • Stargirl
    jompa skrev 2008-05-30 15:26:53 följande:
    Tycker oxå att liggdelen är det snyggaste med vagnen, så fin med den på. Så avis på de som har det framför sig.Jag kommer ju aldrig mer få använda min liggdel
    Åååh jag med....jag har ju bara använt Bugga liggdelen till 1 barn då jag köpte vagnen då sonen var 1,5 år redan . Synd att jag inte ska ha flera barn så jag kan använda liggdelen *snyft*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Emmsan
    Infinite Joy skrev 2008-05-30 15:25:39 följande:
    Emmsan: vad fin vagnen är. Tänk att jag snart har en precis likadan. Kan inte riktigt smälta att den blev felsorterad.... hur är färgen irl?
    vagnen är snyggar irl men var e din vagn nu då????????????? i väntan på vagnen sydde jag lite filurer till den oxå bild kommer blev så inspirerad av potstis ;)
  • Hannnas

Alltså, är det ingen som har el haft fårskinn i buggan?

Undrar hur man ska få till det snyggt... o vill ju gärna se bilder så jag puffar lite för min fråga

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Infinite Joy
    Emmsan skrev 2008-05-30 15:34:30 följande:
    vagnen är snyggar irl men var e din vagn nu då????????????? i väntan på vagnen sydde jag lite filurer till den oxå bild kommer blev så inspirerad av potstis ;)
    jag vill oxå testa att sy... måste köpa symaskin.... men känns som om jag redan har spenderat för mkt. Vad aanvänder ni för maskiner? prisklass?
  • LillaMiss Piggy

Åhhhhh, blir så arg på BT!!! Ska dom ha chassit nu när jag har slängt den!!!!!

Har väntat på min nya chassi sen den 23 April. Enligt BT skulle jag få den nya efter 3-4 veckor. När jag efterlyste chassit förra vecka så skulle dom få in dom nya den eller den här veckan och då skicka det till mig. När jag logga in idag så hittar jag ett mail från bt igen om att jag måste skicka in chassit  

Hur har ni andra gjort?

• Infinite Joy
    Hannnas skrev 2008-05-30 15:41:12 följande:
    Alltså, är det ingen som har el haft fårskinn i buggan?Undrar hur man ska få till det snyggt... o vill ju gärna se bilder så jag puffar lite för min fråga
    Fick en bee igår och idag när sonen (3 mån) skulle provsova la jag ner ett fårskinn. Det blev en perfekt bädd för honom. Fast jag antar att du vil se i en sittcam?!
  • Hannnas
    Infinite Joy skrev 2008-05-30 15:44:26 följande:
    Fick en bee igår och idag när sonen (3 mån) skulle provsova la jag ner ett fårskinn. Det blev en perfekt bädd för honom. Fast jag antar att du vil se i en sittcam?!
    japp vill gärna se det i en sittcam... men vore kul att se i en bee oxå såklart
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Lamilla

Jag har också ett fårskinn i min Beevagn...kanske inte ser så snyggt ut men funkar...ger svalka på sommaren och värme på vinter för de små. Fast fick klipppa ut och fixa till fårskinnet så att jag kunde sätta fast sara i selet, annars glider hon snabbt som fan ner ur vagnen.

• trebarnsliv

jag beställde parasoll för 1 mån sen från kidzshop men det medföljde inte två fästen som ni säger att det gör. har jag fått det gamla parasollet tro, det har silvrig insida.
    hur fäster jag parasollet nu då

thj kan jag få det andra fästet

Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13