• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    trebarnsliv skrev 2008-05-30 16:08:48 följande:
    jag beställde parasoll för 1 mån sen från kidzshop men det medföljde inte två fästen som ni säger att det gör. har jag fått det gamla parasollet tro, det har silvrig insida.hur fäster jag parasollet nu dåthj kan jag få det andra fästet
    Fäster det på ramen, har bild i mitt galleri hur det kan fästas.
  • Stargirl
    Lamilla skrev 2008-05-30 15:56:17 följande:
    Jag har också ett fårskinn i min Beevagn...kanske inte ser så snyggt ut men funkar...ger svalka på sommaren och värme på vinter för de små. Fast fick klipppa ut och fixa till fårskinnet så att jag kunde sätta fast sara i selet, annars glider hon snabbt som fan ner ur vagnen.
    Svalkar det på sommaren? Blir det inte super varmt? Kanske ska man testa.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Hannnas skrev 2008-05-30 15:41:12 följande:
    Alltså, är det ingen som har el haft fårskinn i buggan?Undrar hur man ska få till det snyggt... o vill ju gärna se bilder så jag puffar lite för min fråga
    Jag har haft fårskinn som är gjorda till babyskydd (bilstol) den var perfekt och inte stor och bylsig.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-05-30 16:22:00 följande:
    Svalkar det på sommaren? Blir det inte super varmt? Kanske ska man testa.
    Nää, fårskinn är ju svalkande när det är varmt o värmer när det är kallt. Har ett i min uj, tycker det blir så fult i buggenFundersam
  • trebarnsliv
    SooJuicy skrev 2008-05-30 16:11:18 följande:
    Fäster det på ramen, har bild i mitt galleri hur det kan fästas.
    hittar ingen bild

tycker ändå det är märkligt att jag inte fick båda fästena.
    Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
  • oOrosamarängerOo
    trebarnsliv skrev 2008-05-30 16:29:11 följande:
    hittar ingen bildtycker ändå det är märkligt att jag inte fick båda fästena.
    Gamla parasollen får man inte två fästen till, köpte oxå mitt från kidzshop, frågade thj om det, undrade samma sak
  • trebarnsliv
    SooJuicy skrev 2008-05-30 16:32:01 följande:
    vet inte om det är gamla eller nya, beställde det nu i april 08 så jag tycker det borde vara det nya, men vem vet.

Tack för bilder, spelar det nån roll var på ramen man sätter fast det.

sitter och ammar lillstumpan och skriver samtidigt därför lite konstigt  skrivet utan frågetecken och så.
  • see78

SooJuicy: ska beställa bugaboo och hade tänkt beställa fårskinn men du säger att det är fult...hur menar du då?
    kanske ska hoppa och köpa fårskinn...men det är ju så mysigt......

• trebarnsliv

Kajsan: Fick du din vagn såld? Antar att du sålde den du köpte för 4000 och att då sälja den för mer än vad du gav för den är kanske för mycket begärt. Vet inte, bara en tanke jag fick

• trebarnsliv

Att handtaget glider upp hur många cm då? Jag tänker på att har man handtaget på högsta läget tex så måste ju handtaget glida mer än bara 3 cm som jag läst om? Eller har jag missuppfattat det hela totalt? Gilder det inte ner mer då?

Sedan om vagnen ändå går att använda så undrar jag vad ni gör med det defekta chassit? Det verkar som att det säljer folk på Tradera och Blocket eller?

Undrar om Babytrader vet om att det går till såhär? menar bara att det känns ju fel om vissa sätter det i system att reklamera chassin för att kunna tjäna en hacka på det eftersom Babytrader inte begär att man skickar in det felaktiga så har ju Babyttader ingen garanti på att det verkligen är så, kan ju lika gärna vara ett chassi som fungerar som det ska.

Är då fel om man ska behöva skicka in det i fortsättningen om det strular bara för att några andra har "förstört" så att Babytrader tappat förtroendet sas.

Nån som förstår mitt svammel

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13